Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 38
Implementace umělé inteligence v simulátoru strategické hry
The Implementation of an Artificial Intelligence in a Strategy Game Simulator
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mrázová, Iveta
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 11. 02. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je porovnání několika vybraných metod umělé inteligence ve specifikované strategické hře. Práce obsahuje tři části. První část specifikuje model strategické hry, na kterém jsou simulovány experimenty. ...
The aim of this thesis is a comparison of a few selected methods of an artificial intelligence in a specified strategy game. The thesis contains three parts. The first part specifies a model of the strategy game, whereat ...
The aim of this thesis is a comparison of a few selected methods of an artificial intelligence in a specified strategy game. The thesis contains three parts. The first part specifies a model of the strategy game, whereat ...
RBF-sítě s dynamickou architekturou
RBF-networks with a dynamic architecture
RBF-sítě s dynamickou architekturou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mrázová, Iveta
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 21. 05. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V tejto diplomovej práci som zrekapituloval viacero metód vhodných pre klastrovanie dát. Predstavil som dva dobré známe klastrovacie algoritmy, a to konkrétne K-means algoritmus a Fuzzy C-means (FCM) algoritmus. Uviedol ...
In this master thesis I recapitulated several methods for data clustering. Two well known clustering algorithms, concretely K-means algorithm and Fuzzy C-means (FCM) algorithm, were described in the submitted work. I ...
In this master thesis I recapitulated several methods for data clustering. Two well known clustering algorithms, concretely K-means algorithm and Fuzzy C-means (FCM) algorithm, were described in the submitted work. I ...
Ekonomická strategická hra
Economic Strategy Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zajíček, Ondřej
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 09. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Obsahem předložené práce je návrh a implementace ekonomické strategické hry. Základem hry je ekonomická simulace na úrovni několika měst - simuluje se výroba, tok komodit a peněz a rozvoj měst. Důraz není kladen na přesnost ...
The subject of the present work is a design and an implementation of an Economic Strategy Game. The basis of the game is a simulation on multi-town level - it simulates a production, a commodity and money flow and a ...
The subject of the present work is a design and an implementation of an Economic Strategy Game. The basis of the game is a simulation on multi-town level - it simulates a production, a commodity and money flow and a ...
Web page analyzer for scraping
Analyzátor webových stránek pro extrakci dat
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macková, Kateřina
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 29. 06. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Web scraping is a technique used for a variety of applications to extract data from the web. To create a scraper, a developer needs to perform an analysis of the scraped website using tools like web devtools or Postman. ...
Web scraping je technika používaná ve spoustě aplikací k získání dat z webových stránek. Pro vytvoření scraperu musí vývojář nejdříve provést analýzu webové stránky, ze které chce data stahovat. Tato analýza se dělá pomocí ...
Web scraping je technika používaná ve spoustě aplikací k získání dat z webových stránek. Pro vytvoření scraperu musí vývojář nejdříve provést analýzu webové stránky, ze které chce data stahovat. Tato analýza se dělá pomocí ...
Vývoj strategií hry "Vězňovo dilema" pomocí genetického algoritmu
Evolution of Strategies for "Prisoner's Dilemma" using Genetic Algorithm
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Malenko, Jaromír
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tématem této práce je softwarová aplikace "Vězňovo dilema". Program vytváří populaci hráčů hry "Vězňovo dilema", nechává je hrát proti sobě, a na základě jejich výsledků provádí vývoj jejich strategií pomocí genetického ...
The subject of this thesis is the software application "Prisoner's Dilemma". The program creates a population of players of "Prisoner's Dilemma", has them play against each other, and - based on their results - performs ...
The subject of this thesis is the software application "Prisoner's Dilemma". The program creates a population of players of "Prisoner's Dilemma", has them play against each other, and - based on their results - performs ...
Knihovna pro tvorbu uživatelského rozhraní
Knihovna pro tvorbu uživatelského rozhraní
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zajíček, Ondřej
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se zabývá rozborem a implementací knihovny uživatelského rozhraní pro operační systém Linux s důrazem na malá zařízení. Knihovna je naimplementována v jazyce C pro operační systém Linux a sama se skládá z rozhraní ...
This work is dedicated to theoretical discussion and implementation of user interface library for Linux targeted primarily to small devices. The library is implemented for Linux operating system using the C programming ...
This work is dedicated to theoretical discussion and implementation of user interface library for Linux targeted primarily to small devices. The library is implemented for Linux operating system using the C programming ...
Přístupy počítačového vnímání hudebních nahrávek
Approaches to computer cognition of musical recordings
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Majerech, Vladan
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 18. 09. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V práci procházíme jednotlivá stádia vnímání skutečných hudebních signálů člověkem, vytváříme jejich modely a diskutujeme jejich implementaci. V úvodních kapitolách porovnáváme časově-frekvenční reprezentace a jejich rozklad ...
In our study we deal with various stages of human cognition of real-life musical signals, create their models and discuss their implementation. The rst part compares time-frequency representations and their factorization ...
In our study we deal with various stages of human cognition of real-life musical signals, create their models and discuss their implementation. The rst part compares time-frequency representations and their factorization ...
Prostředí pro hru Atari Go
An Environment for the game Atari-go
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 06. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hra Go a také její jednodušší varianta hra Atari Go znamenají v dnešní době pro informatiku a její podoblast umělou inteligenci velkou výzvu. Hra Go představuje zatím nevyřešenou otázku při programování umělé inteligence, ...
These days Go game and its simpler variant game Atari Go means a major challenge for Computer Science and Artificial Intelligence (AI). The Go game represents yet unresolved question in the programming of Artificial ...
These days Go game and its simpler variant game Atari Go means a major challenge for Computer Science and Artificial Intelligence (AI). The Go game represents yet unresolved question in the programming of Artificial ...
Systém pro automatickou regulaci v domácnosti
Home automation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Obdržálek, David
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 12. 09. 2022
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Home automation Author: Jan Kytka Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: RNDr. David Obdržálek, Ph.D., Department of Theoretical Computer Science and Mathematical ...
Název práce: Systém pro automatickou regulaci v domácnosti Autor: Jan Kytka Katedra: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. David Obdržálek, Ph.D., Katedra teoretické informa- ...
Název práce: Systém pro automatickou regulaci v domácnosti Autor: Jan Kytka Katedra: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. David Obdržálek, Ph.D., Katedra teoretické informa- ...
Algoritmy pro řešení hry Sokoban
Algorithms for solving the Sokoban game
Algoritmy pro řešení hry Sokoban
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Surynek, Pavel
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cieľom práce je priniesť uceleného sprievodcu problémom riešenia hry SOKOBAN. Práca sa zaoberá postupne problematikami definície problému, štúdiami jeho náročnosti, výberom vhodných algoritmov, a napokon aj ich implementáciou ...
The task of this work is to bring a complete guide for solving a SOKOBAN game problem. The work follow subsequently issues of studies of problem complexity, its definition, selection of appropriate algorithms, as well as ...
The task of this work is to bring a complete guide for solving a SOKOBAN game problem. The work follow subsequently issues of studies of problem complexity, its definition, selection of appropriate algorithms, as well as ...