Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
HelenOS routing and porting of BIRD
Routování v HelenOSu a port BIRDu
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Děcký, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Schopnost routovat může být považována za jednu z klíčových vlastností moderního víceúčelového operačního systému, kterým se HelenOS snaží být. Cílem této práce je prozkoumat stávajíci routovací schopnosti HelenOSu, vylepšit ...
Capability to route can be considered one of key features of modern multipurpose operating system, which HelenOS aims to be. Goal of this master thesis is to explore current HelenOS routing capabilities, enhance them and ...
Capability to route can be considered one of key features of modern multipurpose operating system, which HelenOS aims to be. Goal of this master thesis is to explore current HelenOS routing capabilities, enhance them and ...
Destroy The Castle: 3D hra inspirovaná hrou Magic Carpet
Destroy The Castle: A 3D Magic Carpet-like Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Destroy The Castle: 3D hra inspirovaná hrou Magic Carpet Autor: Simona Ondrčková Katedra: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Katedra distribuovaných ...
Title: Destroy the Castle: A 3D Magic Carpet-like Game Author: Simona Ondrčková Department: Department of Distributed and Dependable Systems Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Department of Distributed and Dependable ...
Title: Destroy the Castle: A 3D Magic Carpet-like Game Author: Simona Ondrčková Department: Department of Distributed and Dependable Systems Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Department of Distributed and Dependable ...
Soothsharp: A C#-to-Viper translator
Soothsharp: překladač C# do jazyka Viper
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Parízek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Viper is a verification infrastructure developed at ETH Zurich. Using this infrastructure, programs written in the Viper language may be analyzed for correctness with respect to assertions and contracts. In this thesis, ...
Viper je verifikační infrastruktura vyvíjená na univerzitě ETH v Curychu. Pomocí této infrastruktury se dá ověřit, zda programy napsané v jazyku Viper vyhovují svým deklarovaným kontraktům a invariantům. V této práci ...
Viper je verifikační infrastruktura vyvíjená na univerzitě ETH v Curychu. Pomocí této infrastruktury se dá ověřit, zda programy napsané v jazyku Viper vyhovují svým deklarovaným kontraktům a invariantům. V této práci ...
Ověřování asercí kódu pomocí zpětné symbolické exekuce
Code Assertions Verification Using Backward Symbolic Execution
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kofroň, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 02. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Pro prevenci, odhalování a opravování chyb v softwaru existuje celá řada nástrojů pro programátory, přičemž některé z nich umožňují pracovat přímo se sémantikou programu. V případě jazyka C# jsou hlavními zástupci Microsoft ...
In order to prevent, detect and fix errors in software, various tools for programmers are available, while some of them are able to reason about the behaviour of the program. In the case of C# programming language, the ...
In order to prevent, detect and fix errors in software, various tools for programmers are available, while some of them are able to reason about the behaviour of the program. In the case of C# programming language, the ...
Extensibility Framework for a Generic Benchmarking Environment
Rozšiřitelný framework pro benchmarkování aplikací.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Podzimek, Andrej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Rozšiřitelný framework pro benchmarkování aplikací Typ práce: Diplomová práce Řešitel: Tadeáš Palusga Katedra: Katedra Distribuovaných a Spolehlivých Systémů Matematicko-fyzikální fakulta Univerzita Karlova ...
Title: Extensibility Framework for a Generic Benchmarking Environment Type: Master thesis Author: Tadeáš Palusga Department: Department of Distributed and Dependable Systems Faculty of Mathematics and Physics Charles ...
Title: Extensibility Framework for a Generic Benchmarking Environment Type: Master thesis Author: Tadeáš Palusga Department: Department of Distributed and Dependable Systems Faculty of Mathematics and Physics Charles ...
Bojiště pro virtuální autonomní roboty
Battlefield for Virtual Autonomous Robots
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In most cases, programming is taught using mathematically motivated exam- ples, which are not attractive for all students. As a result, there have been many projects in the past that aimed to teach programming through ...
Programování se ve většině případů vyučuje na matematicky motivovaných příkladech, které nedokáží zaujmout všechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho projektů, které se snaží vyučovat programování pomocí her. Cílem ...
Programování se ve většině případů vyučuje na matematicky motivovaných příkladech, které nedokáží zaujmout všechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho projektů, které se snaží vyučovat programování pomocí her. Cílem ...
Qubit - systém pro správu a tvorbu překladů
Qubit - A System for Translations Management and Authoring
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Qubit - systém pro správu a tvorbu pøekladù Autor: Jindøich Cincibuch Katedra: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémù Vedoucí bakaláøské práce: Mgr. Pavel Je¾ek, Ph.D., Katedra distribuovaných a ...
Title: Qubit - A System for Translations Management and Authoring Author: Jindøich Cincibuch Department: Department of Distributed and Dependable Systems Supervisor: Mgr. Pavel Je¾ek, Ph.D., Department of Distributed and ...
Title: Qubit - A System for Translations Management and Authoring Author: Jindøich Cincibuch Department: Department of Distributed and Dependable Systems Supervisor: Mgr. Pavel Je¾ek, Ph.D., Department of Distributed and ...
FPVS: integrace FreePascalu do Visual Studia
FPVS: integrace FreePascalu do Visual Studia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The Pascal programming language was designed and is still used to this day to teach procedural imperative programming. However, there are no modern high quality integrated development environments (IDEs) that could be used ...
Programovací jazyk Pascal byl navržen a je i nadále používán pro výuku pro- cedurálního imperativního programování. Neexistuje však žádné moderní kval- itní integrované vývojové prostředí (IDE), které by mohli studenti pro ...
Programovací jazyk Pascal byl navržen a je i nadále používán pro výuku pro- cedurálního imperativního programování. Neexistuje však žádné moderní kval- itní integrované vývojové prostředí (IDE), které by mohli studenti pro ...
Tau Ceti f 2 - budovatelská počítačová hra se strategickými prvky
Tau Ceti f 2 - A Creative Computer Game with Strategic Elements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Many computer game players like building games. Minecraft and Space Engi- neers are probably some of the most popular, to name just a few. In these games, the player builds buildings and structures using blocks of a fixed ...
Mnoho hráčů počítačových her má v oblibě žánr stavitelských her. Mezi mno- hými bychom mohli jmenovat hry Minecraft a Space Engineers. V těchto hrách hráč staví budovy a struktury z bloků pevně dané velikosti. To shledáváme ...
Mnoho hráčů počítačových her má v oblibě žánr stavitelských her. Mezi mno- hými bychom mohli jmenovat hry Minecraft a Space Engineers. V těchto hrách hráč staví budovy a struktury z bloků pevně dané velikosti. To shledáváme ...
Performance based adaptation of Scala programs
Adaptace programů ve Scale zaměřená na výkon
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bureš, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Dynamic adaptivity of a computer system is its ability to modify the behavior according to the environment in which it is executed. It allows the system to achieve better performance, but usually requires specialized ...
Dynamická adaptivita počítačových systémů je jejich schopnost měnit své chování v závislosti na prostředí, v němž běží. Systém díky ní může dosáhnout lepšího výkonu, ale většinou je třeba přizpůsobit jeho architekturu, což ...
Dynamická adaptivita počítačových systémů je jejich schopnost měnit své chování v závislosti na prostředí, v němž běží. Systém díky ní může dosáhnout lepšího výkonu, ale většinou je třeba přizpůsobit jeho architekturu, což ...