Vytvoření e-learningového kurzu pro předmět technologie grafiky na střední odborné škole
Creating an E-Learning Course for the Subject of Graphic Technology at a Secondary Technical School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/192971Identifikátory
SIS: 265824
Kolekce
- Kvalifikační práce [23775]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kropáč, Jiří
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
5. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
e-learning|e-learningový kurz|tvorba e-learningového kurzu|střední odborná škola|odborné vzdělávání|distanční výuka|učení|didaktika|didaktické prostředkyKlíčová slova (anglicky)
e-learning|e-learning course|creation of an e-learning course|vocational school|vocational education|distance learning|learning|didactics|didactic toolsDiplomová práce se věnuje zásadám tvorby e-learningového kurzu pro obor grafický design na střední odborné škole. Cílem práce je návrh e-learningového kurzu pro předmět technologie grafiky pro žáky třetího ročníku. Teoretická část se zabývá analýzou psychologických, didaktických, technických požadavků na studijní materiály určené pro distanční výuku a odborných oborových požadavků, které klade oblast polygrafie. Praktická část obsahuje návrh e-learningového kurzu a reflexi jeho funkce v praxi. Závěr práce shrnuje základní zásady pro tvorbu kurzu a výsledky ověření kurzu v praxi. Klíčová slova e-learning, e-learningový kurz, tvorba e-learningového kurzu, střední odborná škola, odborné vzdělávání, distanční výuka, učení, didaktika, didaktické prostředky
The thesis focuses on the principles of creating an e-learning course for the field of graphic design at a secondary vocational school. The aim of the thesis is to design an e-learning course for the subject of graphic technology for third-year students. The theoretical part deals with the analysis of psychological, didactic, and technical requirements for study materials intended for distance learning, as well as the professional requirements of the printing industry. The practical part includes the design of the e-learning course and a reflection on its functionality in practice. The conclusion summarizes the basic principles for creating the course and the results of its practical verification. Key words e-learning, e-learning course, creation of an e-learning course, vocational school, vocational education, distance learning, learning, didactics, didactic tools
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Využití e-learningu na střední škole při výuce odborných předmětů
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSnášel, Antonín (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)Datum obhajoby: 8. 9. 2015 -
Design online vzdělávání - vliv způsobu testování na učení se
Výsledek obhajoby: OBHÁJENONečadová, Karolína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)Datum obhajoby: 29. 1. 2024(in English): This thesis examines how the form of testing and assessment affects teaching and learning strategies. The thesis first introduces the basic concepts associated with e-learning. First, the phenomenon of ... -
Continuing Beginner Learners in Adult EFL Classes
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMihulková, Šárka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 30. 5. 2014Tato práce řeší otázky výuky věčných začátečníků v kurzech anglického jazyka pro dospělé. Zaměřuje se na popis faktorů, jež mohou mít vliv na stagnaci procesu učení u této skupiny žáků, a snaží se zjistit, do jaké míry se ...