Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Vztah muslimské rodiny k české škole - Význam kulturních a náboženských specifik u rodin z Blízkého východu
Relationship of Muslim Families Towards Czech School - The Role of Cultural and Religious Specifics in Families from the Middle East
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 01. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Vztah muslimské rodiny k české škole - Význam kulturních a náboženských specifik u rodin z Blízkého východu je prací teoreticko-empirickou, zaměřenou na muslimské rodiny imigrantů žijících v České republice, ...
The thesis Relationships of Muslim Families towards Czech School - The Role of Cultural and Religious Specifics in Families from the Middle East is a theoretical-empirical thesis focused on Muslim immigrant families living ...
The thesis Relationships of Muslim Families towards Czech School - The Role of Cultural and Religious Specifics in Families from the Middle East is a theoretical-empirical thesis focused on Muslim immigrant families living ...
Připravenost dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí na zahájení povinné školní docházky
Children Preparedness to Beginning of Compulsory Education from Social-cultural Handicapped Background
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťa, Jaroslav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce zpracovává problematiku dětí ze socio-kulturně znevýhodňujícího prostředí před zahájením školní docházky ze sociálně pedagogického hlediska. Popisuje vliv prostředí, ve kterém dítě žije, jeho rodinu, komunitu ...
This thesis is focused on the issue of children coming from socially and culturally disadvantaged environment before their entry to the compulsory education from a socially- pedagogical point of view. It describes the ...
This thesis is focused on the issue of children coming from socially and culturally disadvantaged environment before their entry to the compulsory education from a socially- pedagogical point of view. It describes the ...