Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Écrire le monde en Marchant. Une apporche de la modernité en Bohême et en France du début du XIXe siécle aux années 1948
Walking and writing the world. An approach to modernity in Bohemia and France from the beginnig of the 19 th century to the 1948's
Jít a psát. Způsob poznávání moderního světa v Čechách a ve Francii od začátku 19. století do roku 1948
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hrbata, Zdeněk
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 18. 03. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Walking and writing the world. An approach to modernity in Bohemia and France from the beginning of the 19th century to the 1940's In Christian allegoric texts the Pilgrim traditionally symbolizes the journey of mankind ...
Jít a psát. Způsob poznávání moderního světa v Čechách a ve Francii od začátku 19. století do roku 1948 V křesťanských alegorických textech je poutník symbolickou postavou na cestě do Ráje. Od druhé poloviny devatenáctého ...
Jít a psát. Způsob poznávání moderního světa v Čechách a ve Francii od začátku 19. století do roku 1948 V křesťanských alegorických textech je poutník symbolickou postavou na cestě do Ráje. Od druhé poloviny devatenáctého ...
Způsoby argumentace v debatě o čtyřech počátcích a sedmi emocích
Methods of srgumentation in the Four-seven debate
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Král, Oldřich
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 25. 02. 2010
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem práce je analýza argumentačních postupů a pravidel tvoření výpovědí v diskurzu korejské školy daoxue 16.-18. století na příkladu souboru textů Debaty o Čtyřech počátcích a Sedmi emocích a jeho pozdní reflexe ve ...
The thesis deals with the analysis of processes and techniques of argumentation in the formation of propositions within the discourse of the Korean school of daoxue from 16th to 18th century, based on the collection of ...
The thesis deals with the analysis of processes and techniques of argumentation in the formation of propositions within the discourse of the Korean school of daoxue from 16th to 18th century, based on the collection of ...