Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School
Autonomní učení anglickému jazyku v kontextu české střední odborné školy
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jettmarová, Zuzana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato disertační práce zkoumá účinnost principů autonomního učení (LA) realizovaného v kontextu střední odborné školy prostřednictvím projektových hodin, začleněných do běžných osnov čtyřletého jazykového studijního EFL ...
This dissertation explores the efficacy of the learner autonomy (LA) principles implemented in secondary technical school EFL classes through project-based units incorporated into the conventional four-year language ...
This dissertation explores the efficacy of the learner autonomy (LA) principles implemented in secondary technical school EFL classes through project-based units incorporated into the conventional four-year language ...
The Pre-listening Stage in L2 Listening Instruction to A2 - B1 Adult Learners.
Předposlechová fáze ve výuce poslechu u dospělého žáka na úrovni A2 - B1.
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mothejzíková, Jarmila
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 23. 04. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předposlechová fáze ve výuce poslechu u dospělého žáka na úrovni A2 - B1 Hana Ždímalová Tato dizertační práce se zabývá výukou poslechu u dospělých studentů angličtiny jako cizího jazyka v České republice a zejména faktorem ...
The Pre-listening Stage in L2 Listening Instruction to A2 - B1 Adult Learners By Hana Ždímalová This dissertation deals with listening instruction to adult EFL learners in the Czech Republic and the phenomenon of pre-listening, ...
The Pre-listening Stage in L2 Listening Instruction to A2 - B1 Adult Learners By Hana Ždímalová This dissertation deals with listening instruction to adult EFL learners in the Czech Republic and the phenomenon of pre-listening, ...
Developing communicative competence through online discussion tasks: computer mediated communication and the skill of writing
Rozvíjení komunikační kompetence pomocí online diskusních úkolů: počítačem zprostředkovaná komunikace a dovednost psaní
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Píšová, Michaela
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 25. 06. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This dissertation deals with the developing and development of EFL learners' communicative competence in writing in a blended learning course. The dissertation addresses issues related to the conceptualization of developing ...
Předkládaná disertační práce se zabývá rozvíjením a rozvojem komunikační kompetence v oblasti psaní v blended learning kurzu u studentů angličtiny jako cizího jazyka. Práce se zaměřuje na konceptualizaci procesů rozvíjení ...
Předkládaná disertační práce se zabývá rozvíjením a rozvojem komunikační kompetence v oblasti psaní v blended learning kurzu u studentů angličtiny jako cizího jazyka. Práce se zaměřuje na konceptualizaci procesů rozvíjení ...