Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Sociálně pedagogické otázky integrace romských dětí a mládeže
Social-pedagogic issues of integration of gipsy kids and youth
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 12. 11. 2010
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato práce je teoreticko-empirického charakteru. Cílem této práce je specifikovat příčiny sociálního vyloučení romského etnika, zmapovat tendence v této oblasti a zaměřit pozornost na instituce zabývající se integrací Romů ...
This work is of a theoretical-empirical nature. The goal of this work is to identify causes with lead to the social exclusion of the Romany ethnic group, to chart trends in this region, and to focus attention on institutions ...
This work is of a theoretical-empirical nature. The goal of this work is to identify causes with lead to the social exclusion of the Romany ethnic group, to chart trends in this region, and to focus attention on institutions ...
Evaluace a autoevaluace gymnázia
Evaluation and autoevaluation of secondary school
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťa, Jaroslav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 12. 11. 2010
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o zavádění procesu autoevaluace školy na gymnázia spolu s probíhající kurikulární reformou. Analýzou platné školské legislativy a závazných kurikulárních dokumentů jsme došli k závěru, že autoevaluace ...
The diploma work deals with the introduction of grammar schools auto-evaluation process together with the curriculum reform in progress. Analysis of school legislation in force and of binding curriculum documents led to ...
The diploma work deals with the introduction of grammar schools auto-evaluation process together with the curriculum reform in progress. Analysis of school legislation in force and of binding curriculum documents led to ...