Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Nové výzvy teorie dohledu
New challenges of the surveillance theory
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štogrová Jedličková, Petra
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce "Nové výzvy teorie dohledu" má za cíl popsat teorii dohledu v současné síťové společnosti za použití přístupů informační vědy a následně teorii dohledu ověřit na dvou případových ...
The main aim of this diploma thesis, that names "New challenges of the Surveillance theory", is to describe the surveillance theory in today's social network society by using information theory. Accordingly, ...
The main aim of this diploma thesis, that names "New challenges of the Surveillance theory", is to describe the surveillance theory in today's social network society by using information theory. Accordingly, ...
Šíření informací v prostředí online komunit: Příklad české foodie komunity
Information spread in online communities: Example of the Czech foodie community
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Souček, Jiří
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 06. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na šíření informací v kontextu české komunity tzv. foodies (lidí, kteří se zabývají dobrým jídlem a vyhledáváním nových zážitků v této oblasti). V teoretické části je nastíněn vývoj prostředí ...
This master's diploma thesis focuses on the dissemination of information in the context of the Czech community of so-called foodies (people who like good food and are constantly looking for new experiences in this field). ...
This master's diploma thesis focuses on the dissemination of information in the context of the Czech community of so-called foodies (people who like good food and are constantly looking for new experiences in this field). ...
Možnosti analýzy online sociálních sítí na příkladu výzkumu chování uživatelů Facebooku v závislosti na jejich temperamentu
Possibilities of social network analysis based on the research of Facebook users' behaviour according to their temperament
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brejcha, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Temperament is a determining factor of people's behaviour in everyday life. Does it show itself also online? Does introversial and extraversial behaviour in online networks differ? Some authors in their studies confirmed ...
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online ...
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online ...
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Who are we and who are we becoming within social network sites?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Minařík, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 02. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The presented thesis aims to analyze the impact of social networking sites (SNS) in shaping our identity. Especially in the context of changes in everyday life caused by significant increase of SNS users. Unlike previous ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Jak uživatelé ovládají svou reputaci na internetu?
How do users manage their online reputation?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macek, Jakub
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 05. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...