Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Konstrukce a užívání démonologických folklorních témat a motivů v populární kultuře: Případová studie videoher
Construction and use of demonological folkloric themes and motifs in popular culture: Video games case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janeček, Petr
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 09. 2021
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Videohry v současnosti reprezentují velmi rozšířený kulturní fenomén. Velká část z nich k tvorbě herních příběhů a herního světa využívá rearanžované a komodifikované prvky inspirované vernakulárním folklorem. Díky těmto ...
Video games today represent very widespread medium, which has a huge potential. Majority of games uses for its stories and building of their world rearranged and commodified elements inspired by vernacular folklore. Thanks ...
Video games today represent very widespread medium, which has a huge potential. Majority of games uses for its stories and building of their world rearranged and commodified elements inspired by vernacular folklore. Thanks ...