Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Renesanční pedagogické koncepce v díle François Rabelaise a Michela de Montaigne
Renaissance pedagogical conceptions in the work of François Rabelais and Michel de Montaigne
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jamek, Václav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce Renesanční pedagogické koncepce v díle Françoise Rabelaise a Michela de Montaigne se věnuje pedagogickým myšlenkám v díle dvou význačných francouzských spisovatelů a myslitelů 16. století - Françoise ...
The bachelor thesis Renaissance pedagogical conceptions in the work of François Rabelais and Michel de Montaigne is dedicated to pedagogical ideas in the works of two significant French writers of the 16th century - François ...
The bachelor thesis Renaissance pedagogical conceptions in the work of François Rabelais and Michel de Montaigne is dedicated to pedagogical ideas in the works of two significant French writers of the 16th century - François ...
Jazykový posun u minoritních jazyků v Peru: případ komunity Bora-Huitoto
Language shift in the minority languages in Peru: case of community Bora-Huitoto
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlková Hingarová, Vendula
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 06. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce se věnuje současné situaci minoritních jazyků v Peru se zaměřením na jazykový posun jakožto sociolingvistický fenomén, který je chápán jako přechod od užívání jednoho jazyka k jazyku jinému. První část pojímá dané ...
The thesis deals with the current situation of minority languages in Peru, focusing on language shift as a sociolinguistic phenomenon, which is seen as a transition from the use of one language to another language. The ...
The thesis deals with the current situation of minority languages in Peru, focusing on language shift as a sociolinguistic phenomenon, which is seen as a transition from the use of one language to another language. The ...