Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Fikční světy ve videohrách
Fictional worlds in video games
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Naprostá většina videoher se skládá z fikce. Jedním ze způsobů, jak k fikci přistupovat je literární teorie fikčních světů. Nabízí se však otázka, zda můžeme tuto teorii na videohry použít. Cílem práce je zjistit, jak ...
The vast majority of videogames is consisting of fiction. One of the ways of approaching fiction is the literary theory of fictional worlds. However, this begs a question if we would be able to use this theory. The purpose ...
The vast majority of videogames is consisting of fiction. One of the ways of approaching fiction is the literary theory of fictional worlds. However, this begs a question if we would be able to use this theory. The purpose ...
Vzorce pohybu obyvatel ve městech
Human Urban Mobility Patterns
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 27. 01. 2020
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The aim of this thesis is to define human urban mobility patterns using modern tools and find out what influence human migration. First part deals with history of research and introduces different methods of modeling. ...
Cílem této diplomové práce je za pomoci moderních nástrojů definovat vzory pohybu obyvatel ve městech a zjistit, co ovlivňuje lidskou migraci. V první polovině rozebírá historii výzkumu a jednotlivé metody a modelování. ...
Cílem této diplomové práce je za pomoci moderních nástrojů definovat vzory pohybu obyvatel ve městech a zjistit, co ovlivňuje lidskou migraci. V první polovině rozebírá historii výzkumu a jednotlivé metody a modelování. ...