Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití dlouhodobé formantové distribuce pro rozpoznatelnost mluvčího v různých akustických podmínkách
Using long-term formant distributions for speaker identification in various acoustic conditions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skarnitzl, Radek
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Analýza dlouhodobé formantové distribuce (LTF) je poměrně mladou, ale slibnou disciplínou identifikace mluvčích. Jde o metodu mapující dlouhodobé chování formantů v řeči jednotlivých mluvčích. Častými problémy, s nimiž se ...
The analysis of long-time formant distribution is relatively young but promising discipline of speaker identification. It is a method of mapping the long-term behavior of formants in speech of individual speakers. Frequently ...
The analysis of long-time formant distribution is relatively young but promising discipline of speaker identification. It is a method of mapping the long-term behavior of formants in speech of individual speakers. Frequently ...
Užívání glotalizace jako faktor umožňující identifikaci mluvčího
Use of glottalization as a factor enabling speaker identification
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skarnitzl, Radek
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Při řešení úlohy identifikace mluvčího využívají forenzní fonetici kombinaci řady parametrů, které jsou obsaženy v různých vrstvách řečového signálu. Hlavním cílem předložené práce je prozkoumat, zda lze v češtině za ...
While handling the task of speaker identification, forensic phoneticians use a combination of various parameters contained in different levels of speech signal. The main aim of the present thesis is to explore whether ...
While handling the task of speaker identification, forensic phoneticians use a combination of various parameters contained in different levels of speech signal. The main aim of the present thesis is to explore whether ...