Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 45
RESILIENCE DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU V RŮZNÝCH TYPECH MATEŘSKÝCH ŠKOL
RESILIENCE PRESCHOOL CHILDREN IN DIFFERENT TYPES OF KINDERGARTENS
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švandová, Martina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Teoretická část Teoretická část se zabývá resiliencí dětí předškolního věku. Seznamuje čtenáře s pojmem resilience, s faktory, které resilienci ovlivňují. Je zde popsán vývoj resilience v kontextu vývoje dítěte. Další část ...
Theoretical part The theoretical part examines psychological resilience in pre-schoolers. It presents the terminology and factors influencing resilience. It describes the development of resilience in the context of the ...
Theoretical part The theoretical part examines psychological resilience in pre-schoolers. It presents the terminology and factors influencing resilience. It describes the development of resilience in the context of the ...
Pojetí výuky u učitelů 1. stupně základní školy a možnosti jeho proměny
The concept of teaching the teachers first grade of elementary school and possibilities of its changes
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The thesis discusses about the teacher's concept of teaching at teachers first grade of primary school and the possibilities of its transformation. In the theoretical part was to summarize the findings about which folders ...
Diplomová práce pojednává o pojetí výuky u učitelů 1. stupně základní školy a o možnostech jeho proměny. V teoretické části bylo cílem shrnout dosavadní zjištění o tom, jaké složky učitelovo pojetí obsahuje, jakým způsobem ...
Diplomová práce pojednává o pojetí výuky u učitelů 1. stupně základní školy a o možnostech jeho proměny. V teoretické části bylo cílem shrnout dosavadní zjištění o tom, jaké složky učitelovo pojetí obsahuje, jakým způsobem ...
Výuka motorických činností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SOU
Teaching of motor activities of students with special educational needs at secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švandová, Martina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The thesis is focused on selection of methods and teaching strategies in teaching motor activities of secondary school students with special educational needs. The theoretical part deals with practical training, teaching ...
Práce je zaměřena na výběr metod a výukových strategií při vyučování motorických činností žáků SOU se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována specifikaci praktického vyučování, používaných výukových ...
Práce je zaměřena na výběr metod a výukových strategií při vyučování motorických činností žáků SOU se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována specifikaci praktického vyučování, používaných výukových ...
Neziskové a příspěvkové organizace a jejich pozice ve formálním a neformálním vzdělávání
Non-profit organizations and their position in the Czech formal and informal Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Topic of the diploma thesis is the position of nonprofit and contributory organizations in czech formal and informal education. The theoretical part describes the position of nonprofit organizations in formal and informal ...
Tématem diplomové práce je pozice neziskových a příspěvkových organizací v českém formálním i neformálním vzdělávání. V teoretické části je zmapována pozice neziskových organizací ve formálním a neformálním vzdělávání. ...
Tématem diplomové práce je pozice neziskových a příspěvkových organizací v českém formálním i neformálním vzdělávání. V teoretické části je zmapována pozice neziskových organizací ve formálním a neformálním vzdělávání. ...
Výuková komunikace v hodinách pedagogiky a psychologie na střední škole
Classroom communication in lessons of educational science and psychology at secondary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valenta, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá výukovou komunikací v hodinách pedagogiky a psychologie na střední škole. Cílem práce je popsat výukovou komunikaci v pozorovaných předmětech a poskytnout tak čtenáři reálný a pokud možno ...
This bachelor thesis deals with classroom communication during pedagogy and psychology lessons at high schools. The aim of the thesis is to describe classroom communication in the observed subjects in a complex way and to ...
This bachelor thesis deals with classroom communication during pedagogy and psychology lessons at high schools. The aim of the thesis is to describe classroom communication in the observed subjects in a complex way and to ...
Znalost první pomoci u žáků základních a středních škol
Knowledge offirst aid with students of primary and secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťa, Jaroslav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The aim of this thesis is to discover the level of theoretical knowledge of first aid with students of primary and secondary schools. I would like to also discover the efficiency of teaching the first aid at school so that ...
Cílem této práce je zjistit úroveň teoretických znalostí první pomoci u žáků devátých ročníků základních škol a studentů čtvrtých ročníků středních škol. Zajímá mě, zda školy dostatečně a efektivně připravují dospívající ...
Cílem této práce je zjistit úroveň teoretických znalostí první pomoci u žáků devátých ročníků základních škol a studentů čtvrtých ročníků středních škol. Zajímá mě, zda školy dostatečně a efektivně připravují dospívající ...
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v podmínkách základní školy
The cooperation of the teacher and the pedagogue's assistant in the basic school conditions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The object of this diploma thesis is to determine and describe the factors affecting the cooperation of teachers and their assistants at a common basic school as perceived from their point of view. The diploma thesis is ...
Cílem diplomové práce je přispět k pochopení důležitosti dobré spolupráce učitele a asistenta pedagoga jako zásadní podmínky uskutečnění procesu inkluze. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické. ...
Cílem diplomové práce je přispět k pochopení důležitosti dobré spolupráce učitele a asistenta pedagoga jako zásadní podmínky uskutečnění procesu inkluze. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické. ...
Rozvoj zručností u detí predškolského veku s poruchami autistického spektra
Skills development for children of preschool age with Autistic Spectrum Disorder
Rozvoj dovedností u dětí předškolního věku s poruchami autistického spektra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švandová, Martina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Porucha autistického spektra, charakterizovaná deficitom zručností primárne v oblasti komunikácie, sociálnej interakcie a predstavivosti, je vďaka neustále narastajúcemu počtu diagnostikovaných detí veľmi aktuálnou témou. ...
Autistic spectrum disorder, which is characterized by deficit of skills, mainly in the field of communication, social interaction and imagination, represents a very actual topic due to the increasing number of diagnosed ...
Autistic spectrum disorder, which is characterized by deficit of skills, mainly in the field of communication, social interaction and imagination, represents a very actual topic due to the increasing number of diagnosed ...
Učební úlohy v učebnicích anglického jazyka
Learning Exercises in English Textbooks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 25. 01. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem diplomové práce je problematika učebních úloh v učebnicích anglického jazyka. Těžiště práce spočívá v analýze učebnic z hlediska výskytu didaktických úloh. Tyto úlohy rozvíjejí dvě základní oblasti - jazyk samotný ...
The thesis deals with the issues connected to learning exercises in educational English students' textbooks. The main focus is based on the occurrence of the educational exercises analysis in these textbooks. In general, ...
The thesis deals with the issues connected to learning exercises in educational English students' textbooks. The main focus is based on the occurrence of the educational exercises analysis in these textbooks. In general, ...
Vybrané aspekty státní maturitní zkoušky z pohledu studentů pražských gymnázií
Selected aspects of the state graduation exam through the perspective of Prague's grammar school students
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komárková, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je státní maturitní zkouška a její vybrané aspekty z pohledu studentů pražských gymnázií. Cílem práce je zmapovat současnou situaci týkající se státních maturitních zkoušek s důrazem na vybrané ...
The theme of this diploma thesis is selected aspects of the state graduation exam through the perspective of Prague's grammar schools students. The aim of this work is to map current situation regarding the state graduation ...
The theme of this diploma thesis is selected aspects of the state graduation exam through the perspective of Prague's grammar schools students. The aim of this work is to map current situation regarding the state graduation ...