Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Zneužití digitálních stop uživatelů ICT: vzdělávání v knihovnách jako prevence narušení soukromí
Misuse of ICT users digital footprint: library education as a prevention of privacy invasion
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Souček, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 06. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Title of the dissertation: Misuse of ICT users digital footprint: library education as a prevention of privacy invasion Author: PhDr. Pavla Kovářová Supervisor: Ing. Martin Souček, Ph.D. Digital footprints, within the ...
Název dizertační práce: Zneužití digitálních stop uživatelů ICT: vzdělávání v knihovnách jako prevence narušení soukromí Autor: PhDr. Pavla Kovářová Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, Ph.D. Abstrakt (česky) Digitální stopy, ...
Název dizertační práce: Zneužití digitálních stop uživatelů ICT: vzdělávání v knihovnách jako prevence narušení soukromí Autor: PhDr. Pavla Kovářová Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, Ph.D. Abstrakt (česky) Digitální stopy, ...
Analýza webových informačních zdrojů v oboru pedagogika
Analysis of web information resources in the field of education
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bratková, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 22. 04. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The purpose of the thesis is to search out, analyse and evaluate an open access and commercial electronic information resources in educational theories available on WWW. First and sekond part determinates topic of education, ...
Rigorózní práce popisuje, analyzuje a vyhodnocuje vybrané webové systémy v oboru pedagogika, ať už se jedná o zdroje volně nebo komerčně dostupné. V úvodu je vymezen obor pedagogika, nastíněn jeho vývoj, problematika, ...
Rigorózní práce popisuje, analyzuje a vyhodnocuje vybrané webové systémy v oboru pedagogika, ať už se jedná o zdroje volně nebo komerčně dostupné. V úvodu je vymezen obor pedagogika, nastíněn jeho vývoj, problematika, ...