Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Děti a reklama
Children and Advertisements
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šebesta, Karel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This thesis deals with the way of use of children and children elements in commercials, promoting products for children, services that children can use and the products used to care for them. For this purpose, the advertising ...
Diplomová práce se zabývá způsobem využití dětí a dětského elementu v reklamách propagujících produkty určené dětem, služby, které mohou děti využívat a také produkty sloužící k péči o ně. Za tímto účelem byl systematicky ...
Diplomová práce se zabývá způsobem využití dětí a dětského elementu v reklamách propagujících produkty určené dětem, služby, které mohou děti využívat a také produkty sloužící k péči o ně. Za tímto účelem byl systematicky ...
Komunikační strategie tištěných reklam zaměřených na rodiče
Communication strategies in printed advertisements aimed at parents
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Saicová Římalová, Lucie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska ...
This Bachelor thesis deals with the communication strategy in press advertisements which aims on the parents of children. The first part describes theoretical bases in advertising in general, not only concerning marketing ...
This Bachelor thesis deals with the communication strategy in press advertisements which aims on the parents of children. The first part describes theoretical bases in advertising in general, not only concerning marketing ...
Vývoj stylu reklamy po roce 1989 ( na příkladu vybraných produktů)
The development of the manner of advertising after 1989
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 24. 06. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy, zvláště televizní, od roku 1989 až do současnosti. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se historie reklamy, její funkce a cílů, typologie reklamních ...
The Bachelor thesis deals with the issue of advertising, particularly with it is television branch. It covers the time span from 1989 till the present. The first part of the Bachelor thesis focuses on the theoretical ...
The Bachelor thesis deals with the issue of advertising, particularly with it is television branch. It covers the time span from 1989 till the present. The first part of the Bachelor thesis focuses on the theoretical ...
Intertextovost v reklamě
Intertextuality in Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Petr
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 08. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá intertextovost v reklamě. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů, jako jsou reklama, intertextovost, transtextovost a prostředky mezitextového navazování. Důležitou součástí ...
This bachelor thesis examines the intertextuality in advertising. The theoretical part first of all defines the basic concepts, such as advertising, intertextuality and its types or transtextuality, and in addition includes ...
This bachelor thesis examines the intertextuality in advertising. The theoretical part first of all defines the basic concepts, such as advertising, intertextuality and its types or transtextuality, and in addition includes ...
Relace mezi verbální a neverbální složkou v reklamních komunikátech.
Relation between verbal and nonverbal communication in advertisement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Petr
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This Bachelor's thesis is focused on the relations between verbal and nonverbal communication in advertising. The first part describes a theoretical basis applying to advertising in general, target group and model of ...
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy verbální a neverbální složky v reklamních komunikátech. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy všeobecně, cílové skupiny a modelu působení reklamy ...
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy verbální a neverbální složky v reklamních komunikátech. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy všeobecně, cílové skupiny a modelu působení reklamy ...
Současná reklama na alkohol
Current alcohol advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šebesta, Karel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 10. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce Současná reklama na alkohol se zabývá kvalitativní analýzou několika českých televizních reklamních spotů známých značek luxusního i běžného alkoholu vyráběného v České republice. Opírá se o teoretická ...
The thesis Contemporary alcohol commercialdeals with czech commercials qualitative analysis of some well-known marks of luxury and common alcohol made in the Czech Republic. It is based on theoretical knowledge from the ...
The thesis Contemporary alcohol commercialdeals with czech commercials qualitative analysis of some well-known marks of luxury and common alcohol made in the Czech Republic. It is based on theoretical knowledge from the ...