Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Who are we and who are we becoming within social network sites?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Minařík, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 02. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The presented thesis aims to analyze the impact of social networking sites (SNS) in shaping our identity. Especially in the context of changes in everyday life caused by significant increase of SNS users. Unlike previous ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Jak uživatelé ovládají svou reputaci na internetu?
How do users manage their online reputation?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macek, Jakub
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 05. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...