Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Fázové perifráze v italštině a jejich české protějšky v paralelním korpusu InterCorp
Aspectual periphrases in Italian and their Czech counterparts in the parallel corpus InterCorp
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štichauer, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Fázové perifráze v italštině a jejich české protějšky v paralelním korpusu InterCorp Jakub Němec Ústav románských studií doc. Mgr. Pavel Štichauer, Ph.D. Abstrakt v češtině Tato bakalářská práce se zabývá fázovými perifrázemi ...
Aspectual periphrases in Italian and their Czech counterparts in the parallel corpus InterCorp Jakub Němec Ústav románských studií doc. Mgr. Pavel Štichauer, Ph.D. Abstract in English This bachelor's work deals with aspectual ...
Aspectual periphrases in Italian and their Czech counterparts in the parallel corpus InterCorp Jakub Němec Ústav románských studií doc. Mgr. Pavel Štichauer, Ph.D. Abstract in English This bachelor's work deals with aspectual ...
Didaktika konkrétních jazyků - srovnání výuky češtiny a korejštiny
Didactics of specific languages - comparison of teaching Czech and Korean
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horák, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Ve své bakalářské práci bych se chtěl věnovat didaktice konkrétních jazyků a to jazyků českého a korejského. Poukázat na vývoj jednotlivých jazyků a zvýraznit jejich rozdíly. Od obecné didaktiky, která nastíní principy ...
In my bachelor's work I would like to talk about didactics of specific languages, meaning Czech and Korean. I would like to show development of these languages and point out their differences. From general didactics, which ...
In my bachelor's work I would like to talk about didactics of specific languages, meaning Czech and Korean. I would like to show development of these languages and point out their differences. From general didactics, which ...