Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 14
Pojetí psychické odolnosti dítěte předškolního věku a jeho srovnání z pohledu rodičů a učitele
A Conception of Preschool Child's resilience and its Comparison from Teacher's and Parent's Point of View
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krykorková, Hana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: bakalářské práce Název práce: Pojetí psychické odolnosti dítěte předškolního věku a jeho srovnání z pohledu rodiče a učitele Jméno a příjmení: Denisa Frídová Katedra: Katedra pedagogiky Filozofické fakulty UK v Praze Obor: ...
A Conception of pre-school child's resilience and its comparison from teacher's and parent's point of view The key words: psychological resilience pre-school child initiative self-regulation attachment/relationships ...
A Conception of pre-school child's resilience and its comparison from teacher's and parent's point of view The key words: psychological resilience pre-school child initiative self-regulation attachment/relationships ...
Prestiž, sebepojetí a problematika učitelského povolání
Prestige, Self-Conception and Problems of Teacher's Profession
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťa, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 06. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a jejím cílem je popsat specifika učitelského povolání, jeho prestiž a sebepojetí učitelů. Její součástí je kvalitativní výzkumná sonda provedená mezi učiteli základních ...
The aim of this bachelor's thesis is to describe the specifics, prestige and self-conception of the teacher's profession. The study is divided into two major parts. The theoretical part describes important characteristics ...
The aim of this bachelor's thesis is to describe the specifics, prestige and self-conception of the teacher's profession. The study is divided into two major parts. The theoretical part describes important characteristics ...
Občanská kompetence učitele a pojetí výuky
Teacher's Citizenship Competence and Conception of Teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce se zabývá občanskou kompetencí učitele a jejím vlivem na pojetí výuky. Ukazuje složky občanské kompetence a představuje ji v osobnosti učitele, ve školských a jiných dokumentech, ve výchově obecně, ve vyučování a v ...
The thesis follows up citizenship competence of a teacher and its influence on the conception of teaching. It shows components of the citizenship competence and presents it in the personality of the teacher, in educational ...
The thesis follows up citizenship competence of a teacher and its influence on the conception of teaching. It shows components of the citizenship competence and presents it in the personality of the teacher, in educational ...
Vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově
The Relationship Between Teacher and Pupil in Extracurricular Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komárková, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově. Toto téma jsem vybrala na základě toho, že o mimoškolní výchově, konkrétně o utváření vztahu učitele mezi žáky v mimoškolní výchově, není podle mě dosud ...
The theme of this bachelor thesis is the relationship between teacher and pupil in extracurricular education. This theme was chosen on the basis that extracurricular education, specifically the creation of the relationship ...
The theme of this bachelor thesis is the relationship between teacher and pupil in extracurricular education. This theme was chosen on the basis that extracurricular education, specifically the creation of the relationship ...
Učitel a jeho možnosti při tvorbě sebepojetí žáka
Teachers and their possibilities of building pupils' self-realization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krykorková, Hana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 21. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Teoreticko-empirická diplomová práce "Učitel a jeho možnosti při tvorbě sebepojetí žáka" si klade za cíl zmapovat problematiku sebepojetí v kontextu školního prostředí. Zabývá se především sebepojetím žáka a možnostmi jeho ...
This thesis entitled "Teachers and their possibilities of building pupils' self- realization" is both, theoretical and empirical. Its objective is to map the problems of pupils' self-realization in school environment. It ...
This thesis entitled "Teachers and their possibilities of building pupils' self- realization" is both, theoretical and empirical. Its objective is to map the problems of pupils' self-realization in school environment. It ...
Spolupráce učitelů jako základ edukačního procesu
Teacher cooperation as the basis of the educational process
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První - teoretická část vymezuje pojem kooperace a zabývá se otázkou spolupráce a individualizmu ve školním prostředí. Reflektuje dokumenty, které kooperaci explicitně ...
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation ...
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation ...
Sociální kompetence učitele na základní škole
Social competencies of a teacher at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This diploma thesis deals with social competences of a teacher at primary school. The aim of the theoretical part of this thesis was to explore the area of the social competences in current professional literature and ...
Tato diplomová práce pojednává o sociálních kompetencích učitele na základní škole. Cílem teoretické části této diplomové práce bylo prozkoumání oblasti sociálních kompetencí učitele v současné odborné literatuře a v ...
Tato diplomová práce pojednává o sociálních kompetencích učitele na základní škole. Cílem teoretické části této diplomové práce bylo prozkoumání oblasti sociálních kompetencí učitele v současné odborné literatuře a v ...
Individualizace ve výuce jako prostředek k vzdělávání nadaných žáků na ZŠ
Individualization in education as a means of education of gifted children in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Thesis topic is individualization in education as a means to educate gifted students at the elementary school. The aim is to find out how teachers educate gifted students at the elementary school and what types of ...
Tématem diplomové práce je individualizace ve výuce jako prostředek ke vzdělávání nadaných žáků na základní škole. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vzdělávají nadané žáky na základní škole a jaké uplatňují individualizační ...
Tématem diplomové práce je individualizace ve výuce jako prostředek ke vzdělávání nadaných žáků na základní škole. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vzdělávají nadané žáky na základní škole a jaké uplatňují individualizační ...
Výchovně vzdělávací problémy dětí v obtížné životní situaci
Educational problems of children in a difficult life situation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komárková, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem práce jsou výchovně vzdělávací problémy dětí v obtížné životní situaci. Teoretická část práce se zabývá sociálně pedagogickým pojmem obtížná životní situace, jejím zvládáním a specifiky těchto situací u dětí. ...
This thesis is focused on educational problems of children in a difficult life situation. The theoretical part deals with social pedagogical concept of a difficult situation in life. It also goes about coping of those ...
This thesis is focused on educational problems of children in a difficult life situation. The theoretical part deals with social pedagogical concept of a difficult situation in life. It also goes about coping of those ...
Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální
Collegiality and cooperation of teachers in basic special school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic ...
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic ...
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic ...