Search
Now showing items 1-2 of 2
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Who are we and who are we becoming within social network sites?
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Minařík, Karel
Date Issued: 2011
Date of defense: 07. 02. 2011
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: The presented thesis aims to analyze the impact of social networking sites (SNS) in shaping our identity. Especially in the context of changes in everyday life caused by significant increase of SNS users. Unlike previous ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Šlerka, Josef
Date Issued: 2011
Date of defense: 21. 09. 2011
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...