Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti analýzy online sociálních sítí na příkladu výzkumu chování uživatelů Facebooku v závislosti na jejich temperamentu
Possibilities of social network analysis based on the research of Facebook users' behaviour according to their temperament
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brejcha, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Temperament is a determining factor of people's behaviour in everyday life. Does it show itself also online? Does introversial and extraversial behaviour in online networks differ? Some authors in their studies confirmed ...
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online ...
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online ...
Jak uživatelé ovládají svou reputaci na internetu?
How do users manage their online reputation?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macek, Jakub
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 05. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...