Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých
European programme Grundtvig as an option of persons' development in adult education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tureckiová, Michaela
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 07. 02. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: a klíčová slova Diplomová práce "Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých" je pojata jako analytický pohled na oblast celoživotního učení a vzdělávání se ...
and keywords The thesis "European programme Grundtvig as an option of persons' development in adult education" is conceived as an analytical insight into lifelong learning and education with an orientation on European ...
and keywords The thesis "European programme Grundtvig as an option of persons' development in adult education" is conceived as an analytical insight into lifelong learning and education with an orientation on European ...
Profesní vzdělávání pedagogických pracovníků v ČR - současnost a možnosti celoživotního vzdělávání se zaměřením na vybrané instituce
Vocational education of pedagogical workers in Czech republic - contemporary situation and posibilities of lifelong learning oriented to representative organisations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 07. 06. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: česky Práce je zaměřena na profesní vzdělávání pedagogických pracovníků z pohledu konceptu celoživotního učení. Všímá si úlohy a významu vysokých škol v kontextu modernizace obsahu pedagogické profese i její důležitosti z ...
anglicky The work is focused on professional training of teachers in terms of the concept of lifelong learning. Notes the role and importance of universities in the context of modernization of the content ofteaching ...
anglicky The work is focused on professional training of teachers in terms of the concept of lifelong learning. Notes the role and importance of universities in the context of modernization of the content ofteaching ...