Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Občanská kompetence učitele a pojetí výuky
Teacher's Citizenship Competence and Conception of Teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce se zabývá občanskou kompetencí učitele a jejím vlivem na pojetí výuky. Ukazuje složky občanské kompetence a představuje ji v osobnosti učitele, ve školských a jiných dokumentech, ve výchově obecně, ve vyučování a v ...
The thesis follows up citizenship competence of a teacher and its influence on the conception of teaching. It shows components of the citizenship competence and presents it in the personality of the teacher, in educational ...
The thesis follows up citizenship competence of a teacher and its influence on the conception of teaching. It shows components of the citizenship competence and presents it in the personality of the teacher, in educational ...
Učitel a jeho možnosti při tvorbě sebepojetí žáka
Teachers and their possibilities of building pupils' self-realization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krykorková, Hana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 21. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Teoreticko-empirická diplomová práce "Učitel a jeho možnosti při tvorbě sebepojetí žáka" si klade za cíl zmapovat problematiku sebepojetí v kontextu školního prostředí. Zabývá se především sebepojetím žáka a možnostmi jeho ...
This thesis entitled "Teachers and their possibilities of building pupils' self- realization" is both, theoretical and empirical. Its objective is to map the problems of pupils' self-realization in school environment. It ...
This thesis entitled "Teachers and their possibilities of building pupils' self- realization" is both, theoretical and empirical. Its objective is to map the problems of pupils' self-realization in school environment. It ...
Spolupráce učitelů jako základ edukačního procesu
Teacher cooperation as the basis of the educational process
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První - teoretická část vymezuje pojem kooperace a zabývá se otázkou spolupráce a individualizmu ve školním prostředí. Reflektuje dokumenty, které kooperaci explicitně ...
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation ...
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation ...
Sociální kompetence učitele na základní škole
Social competencies of a teacher at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This diploma thesis deals with social competences of a teacher at primary school. The aim of the theoretical part of this thesis was to explore the area of the social competences in current professional literature and ...
Tato diplomová práce pojednává o sociálních kompetencích učitele na základní škole. Cílem teoretické části této diplomové práce bylo prozkoumání oblasti sociálních kompetencí učitele v současné odborné literatuře a v ...
Tato diplomová práce pojednává o sociálních kompetencích učitele na základní škole. Cílem teoretické části této diplomové práce bylo prozkoumání oblasti sociálních kompetencí učitele v současné odborné literatuře a v ...
Individualizace ve výuce jako prostředek k vzdělávání nadaných žáků na ZŠ
Individualization in education as a means of education of gifted children in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Thesis topic is individualization in education as a means to educate gifted students at the elementary school. The aim is to find out how teachers educate gifted students at the elementary school and what types of ...
Tématem diplomové práce je individualizace ve výuce jako prostředek ke vzdělávání nadaných žáků na základní škole. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vzdělávají nadané žáky na základní škole a jaké uplatňují individualizační ...
Tématem diplomové práce je individualizace ve výuce jako prostředek ke vzdělávání nadaných žáků na základní škole. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vzdělávají nadané žáky na základní škole a jaké uplatňují individualizační ...
Výchovně vzdělávací problémy dětí v obtížné životní situaci
Educational problems of children in a difficult life situation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komárková, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem práce jsou výchovně vzdělávací problémy dětí v obtížné životní situaci. Teoretická část práce se zabývá sociálně pedagogickým pojmem obtížná životní situace, jejím zvládáním a specifiky těchto situací u dětí. ...
This thesis is focused on educational problems of children in a difficult life situation. The theoretical part deals with social pedagogical concept of a difficult situation in life. It also goes about coping of those ...
This thesis is focused on educational problems of children in a difficult life situation. The theoretical part deals with social pedagogical concept of a difficult situation in life. It also goes about coping of those ...
Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální
Collegiality and cooperation of teachers in basic special school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic ...
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic ...
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Abstrakt Diplomové práce Bc. Eva Mikšovská Kolegialita a spolupráce učitelů v základní škole speciální Collegiality and cooperation of teachers in basic ...
Mediální obraz učitele v českém filmu v období od roku 2000
Media picture of the teacher in the Czech cinematography in the period after the year 2000
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valenta, Josef
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 14. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "Mediální obraz učitele v českém filmu v období od roku 2000" je koncipována jako teoreticko-empirická. Teoretická část si klade dva cíle. Za prvé je zde popsán proces, jímž se média podílí na konstruování ...
The thesis "Media Picture of a Teacher in the Czech Film in the Period Since 2000" is construed as one of a theoretical-empirical nature. Its theoretical part has set out two objectives. First, a process, through which ...
The thesis "Media Picture of a Teacher in the Czech Film in the Period Since 2000" is construed as one of a theoretical-empirical nature. Its theoretical part has set out two objectives. First, a process, through which ...
Pohled žáků na sociální faktory významně ovlivňující jejich motivaci k učení
Pupils look at social factors significantly affecting their motivation for learning
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Presented thesis deals with the eighth-grade elementary school pupils' view on social factors significantly affecting their learning motivation. The paper is of theoreticaly-empirical character. The base for the theoretical ...
Diplomová práce se zabývá pohledem žáků osmých tříd základní školy na sociální faktory, které významně ovlivňují jejich motivaci k učení. Práce má teoreticko-empirický charakter. Těžištěm teoretické části je ukotvení tématu, ...
Diplomová práce se zabývá pohledem žáků osmých tříd základní školy na sociální faktory, které významně ovlivňují jejich motivaci k učení. Práce má teoreticko-empirický charakter. Těžištěm teoretické části je ukotvení tématu, ...