Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Využití sociálních médií ve volební kampani v ČR se zaměřením na prvovoliče
Usage of social media in election campaign in the Czech republic with emphasis on youngest voters
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Očko, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zmapovat způsoby využití sociálních médií ve volební kampani. Teoretická část zahrnuje základní koncepty politického marketingu, stručnou charakteristiku sociálních médií a jejich nejdůležitějších ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
Využití marketingu v sociálních médiích
The marketing usage in the social media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Brand Building and Management in Social Media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lipková, Helena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií Předložená práce se zabývá působením obchodních značek v prostředí sociálních médií. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako spojnice ...
Brand Building and Management in Social Media This present paper deals with brand activity in social media environment. Brand which has functional and also symbolic meanings serves as a link between product, service or ...
Brand Building and Management in Social Media This present paper deals with brand activity in social media environment. Brand which has functional and also symbolic meanings serves as a link between product, service or ...
Sociální pluginy: historie a využití
Social plugins: history and usage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Thesis aims to present the current situation of social plugins growth. It examines social plugins from users and website owner point of view. At the beginning, the work reminds of web present emergence and comes after with ...
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem ...
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem ...