Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Problematika nerovností v přístupu ke vzdělávání na přelomu 20. a 21. století z pohledu politických dokumentů mezinárodních organizací
The Issue of Inequalities in Access to Education at the Turn of th 20th and 21st Century from the Perspective of Policy Documents of International Organizations
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: 4 Abstrakt Celoživotní učení je nezbytnou podmínkou úspěšného a plnohodnotného života v současném globalizovaném světě. I když je deklarovanou snahou mezinárodních organizací (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU a další) zajistit ...
5 Abstract Lifelong learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. Although the declared efforts of international organizations (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU, etc.) to ...
5 Abstract Lifelong learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. Although the declared efforts of international organizations (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU, etc.) to ...