Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
El rol de la educación pública en la construcción de la identidad nacional uruguaya
Public Education and Its Role in the Construction of Uruguayan National Identity
Úloha veřejného vzdělávání v konstrukci uruguayské národní identity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Opatrný, Josef
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 27. 01. 2020
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: In the end of the XIX century Uruguayian elite, influencluenced by the positivism and darwinism and the educational reform in the United States carried out by Thomas Mann, decided that the social reality of Uruguay needed ...
Na konci 19. století se uruguayská elita, ovlivněná pozitivismem a darwinismem a vzdělávací reformou ve Spojených státech, kterou provedl Thomas Mann, rozhodla, že sociální realita Uruguaye potřebuje radikální změnu a ...
Na konci 19. století se uruguayská elita, ovlivněná pozitivismem a darwinismem a vzdělávací reformou ve Spojených státech, kterou provedl Thomas Mann, rozhodla, že sociální realita Uruguaye potřebuje radikální změnu a ...