Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Realizace akreditovaného studijního programu v praxi školy (na příkladu učitelství AJ)
The implementation process of accredited study programs into practice of a university (programs for English teachers)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předložená práce zkoumá proces realizace akreditovaného studijního oboru v praxi vysoké školy. Teoretická část přináší stručný exkurz do historie vzdělávání budoucích učitelů, který poukazuje na nelehkou cestu hledání ...
The thesis examines the process of implementation of an accredited study program into practice. The theoretical part provides a brief excursion into the history of teacher education, which highlights the difficult journey ...
The thesis examines the process of implementation of an accredited study program into practice. The theoretical part provides a brief excursion into the history of teacher education, which highlights the difficult journey ...
Komparativní analýza českého a norského vzdělávacího systému: analýza vybraných aktuálních problémů
Comparative Analysis of Czech and Norwegian Educational System: Analysis of chosen actual problems
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Burešová, Karolína
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Comparative analysis of Czech and Norwegian educational system is focused on comparing topics of inclusive education and teacher training between both countries. The aim of thesis is comparation of chosen educational topics, ...
Komparativní analýza českého a norského vzdělávacího systému je zaměřena na srovnání témat vzdělávání budoucích učitelů a inkluzivního vzdělávání mezi oběma zeměmi. Cílem práce je komparace vybraných pedagogických témat ...
Komparativní analýza českého a norského vzdělávacího systému je zaměřena na srovnání témat vzdělávání budoucích učitelů a inkluzivního vzdělávání mezi oběma zeměmi. Cílem práce je komparace vybraných pedagogických témat ...