• Formování identity hudebního festivalu Colours of Ostrava 

      Kolářová, Anna (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2017)
      Date of defense: 5. 9. 2017
    • Hudba v českém vězeňství 

      Poskočilová, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)
      Date of defense: 5. 9. 2018
      "Hudba v českém vězeňství" je etnomuzikologickou studií fungování hudby ve vězení Práce středí na roli hudby v každodenním životě odsouzených a při výchovných aktivitách. Zabývá se vztahem odsouzených k hudbě, hudebními ...
    • Hudební etnografie kreativniho kolektivu SDBS 

      Poskočilová, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 7. 9. 2015
      Tato práce je hudebně etnografickým výzkumem činnosti nezávislé pražské komunity sdbs, která se zabývá pořádáním koncertů a hudebních festivalů. Kreativní kolektiv sdbs (jak zní celý název uskupení) se na "alternativní" ...
    • Karel Velebný a jeho působení na českou jazzovou scénu v 70. a 80. letech 20. století 

      Pudlák, Jan (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2017)
      Date of defense: 5. 9. 2017
      This bachelor thesis is concerned with Czech jazz multiinstrumentalist, composer and pedagogue Karel Velebný. The aim of the thesis is to describe his influence on the Czechoslovak jazz scene and also to describe his impact ...
    • Mezinárodní hudební festival Pražské jaro v poválečném Československu: Reflexe festivalu v časopisech Tempo a Hudební rozhledy v letech 1946-1948 

      Dernerová, Veronika (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)
      Date of defense: 5. 9. 2016
      Předložená práce pojednává o prvních třech ročnících Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, jak jsou představeny v článcích hudebních periodik Tempo a Hudební rozhledy. Na základě analýzy jednotlivých článků sleduje ...
    • Performance maskulinity v prostředí českého extrémního metalu 

      Hradecká, Anna Marie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)
      Date of defense: 20. 6. 2019
      Předkládaná diplomová práce se metodou reflexivní etnografie zabývá otázkou performance maskulinity v prostředí českého extrémního metalu (konkrétně se zaměřuji na brutal death metal a spřízněné subžánry). Participanty ...
    • Virtuozita a performance maskulinity: Hudební etnografie jednoho pražského neromského gypsy jazzového uskupení 

      Kašparová, Žofie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 2. 2. 2015
      Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta Ústav hudební vědy Bakalářská práce Virtuozita a performance maskulinity: Hudební etnografie jednoho pražského neromského gypsy jazzového uskupení autor práce: Žofie Kašparová ...
    • Ženy klaviristky na Pražské konzervatoři v období prvej republiky 

      Koščíková, Kristína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)
      Date of defense: 8. 9. 2014
      Práca sleduje pôsobenie klaviristiek na Pražské konzervatoři v období Prvej republiky. Významným prameňom k pochopeniu mediálneho vnímania týchto žien bol Výstrižkový katalóg, uložený v archíve Pražské konzervatoře. ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV