• Knihovny na sociálních sítích z pohledu čtenářů/uživatelů 

      Bouzková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 3. 9. 2012
      Cílem bakalářské práce je zjištění uživatelského pohledu na působení knihoven na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá internetovými sociálními sítěmi v obecném pojetí. Shrnuje jejich definici, historii a charakteristiku ...
    • Social media metrics 

      Balvín, Radek (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)
      Date of defense: 11. 9. 2013
      S rostoucím množstvím dat produkovaných uživateli na sociálních médiích roste i potřeba extrahovat pouze relevantní data pro marketingové, výzkumné a další účely. Bakalářská práce "Social media metrics" představuje ...
    • Využívání geolokačních služeb v ČR 

      Nováková, Petra (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)
      Date of defense: 1. 2. 2016
      Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání geolokačních služeb v České republice. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje LBS aplikace a jejich používání v online marketingu. Praktická část analyzuje ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV