Show simple item record

Discipline in the primary school
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorSehnalová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-13T10:11:17Z
dc.date.available2017-04-13T10:11:17Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19129
dc.description.abstractDiplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zabývá se problematikou školní kázně na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje význam termínu školní kázeň a popisuje příčiny a formy nekázně. Věnuje se předcházení nekázni a možnostmi jejího účinného řešení. V diplomové práci je rovněž prezentován realizovaný výzkum, jehož cílem je především zjistit a porovnat pojetí kázně učitel a žáků v pátých a čtvrtých třídách a jejich učitelů na prvním stupni dvou vybraných základních škol. Cílem bylo také zmapovat, jaké kázeňské přestupky se ve vybraných třídách prvního stupně vyskytují nejčastěji, jak je žáci a učitelé vnímají a jakým způsobem jsou účinně řešeny.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis has both, theoretical and research character. It is focused on the problems connected with discipline in the primary school. The theoretical part describes causes and forms of indiscipline. There are presented the effective ways of prevention and managing of indiscipline. The empirical part describes a research that was aimed to learn and to compare teachers' and pupils' (in year four and five) attitude to indiscipline. Further, it was intended to find out frequency of indiscipline, its teachers' and pupils' perception and its disciplinary measures at two selected research primary schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKázeň ve výuce na prvním stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-13
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68301
dc.title.translatedDiscipline in the primary schoolen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph001094484
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zabývá se problematikou školní kázně na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje význam termínu školní kázeň a popisuje příčiny a formy nekázně. Věnuje se předcházení nekázni a možnostmi jejího účinného řešení. V diplomové práci je rovněž prezentován realizovaný výzkum, jehož cílem je především zjistit a porovnat pojetí kázně učitel a žáků v pátých a čtvrtých třídách a jejich učitelů na prvním stupni dvou vybraných základních škol. Cílem bylo také zmapovat, jaké kázeňské přestupky se ve vybraných třídách prvního stupně vyskytují nejčastěji, jak je žáci a učitelé vnímají a jakým způsobem jsou účinně řešeny.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis has both, theoretical and research character. It is focused on the problems connected with discipline in the primary school. The theoretical part describes causes and forms of indiscipline. There are presented the effective ways of prevention and managing of indiscipline. The empirical part describes a research that was aimed to learn and to compare teachers' and pupils' (in year four and five) attitude to indiscipline. Further, it was intended to find out frequency of indiscipline, its teachers' and pupils' perception and its disciplinary measures at two selected research primary schoolen_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV