Zobrazit minimální záznam

Methods of efective integration of teaching English into the programe Step by Step
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorLoudilová, Klára
dc.date.accessioned2017-04-13T10:10:11Z
dc.date.available2017-04-13T10:10:11Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19125
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám metodami efektivní integrace výuky angličtiny do programu Začít spolu. Práce přibližuje transformaci českého školství po roce 1989, věnuje se některým moderním přístupům ve výuce anglického jazyka a představuje vzdělávací program Začít spolu. Cílem práce je zaznamenat průběh výuky tohoto jazyka při různých organizačních podmínkách. Druhým cílem je popsat a zhodnotit výuku anglického jazyka v bilingvní třídě se zaměřením na používané výukové materiály a metody práce. V závěru předkládám některá konkrétní doporučení, jak účinně integrovat výuku angličtiny do programu Začít spolu.cs_CZ
dc.description.abstractIn my thesis I deal with methods of effective integration of teaching English into the programme Step by Step. This thesis outlines the transformation of the Czech education system after 1989, engages in some modern approaches of teaching English language and introduces Step by Step programme. The goal of this thesis is recording the course of teaching English by different organizational circumstances. The second goal is to describe and evaluate teaching English in bilingual class with focus on teaching materials and methods used. At the end of my thesis I offer some concrete suggestions of effective integration of teaching English into the programme Step by Step.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMetody efektivní integrace výuky angličtiny do programu začít spolucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-13
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68296
dc.title.translatedMethods of efective integration of teaching English into the programe Step by Stepen_US
dc.contributor.refereeDobiášová, Pavla
dc.identifier.aleph001094321
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci se zabývám metodami efektivní integrace výuky angličtiny do programu Začít spolu. Práce přibližuje transformaci českého školství po roce 1989, věnuje se některým moderním přístupům ve výuce anglického jazyka a představuje vzdělávací program Začít spolu. Cílem práce je zaznamenat průběh výuky tohoto jazyka při různých organizačních podmínkách. Druhým cílem je popsat a zhodnotit výuku anglického jazyka v bilingvní třídě se zaměřením na používané výukové materiály a metody práce. V závěru předkládám některá konkrétní doporučení, jak účinně integrovat výuku angličtiny do programu Začít spolu.cs_CZ
uk.abstract.enIn my thesis I deal with methods of effective integration of teaching English into the programme Step by Step. This thesis outlines the transformation of the Czech education system after 1989, engages in some modern approaches of teaching English language and introduces Step by Step programme. The goal of this thesis is recording the course of teaching English by different organizational circumstances. The second goal is to describe and evaluate teaching English in bilingual class with focus on teaching materials and methods used. At the end of my thesis I offer some concrete suggestions of effective integration of teaching English into the programme Step by Step.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010943210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV