Show simple item record

Comprehensive of reading
dc.contributor.advisorKucharská, Anna
dc.creatorBosáková, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-13T10:09:42Z
dc.date.available2017-04-13T10:09:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19123
dc.description.abstractPsycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů kompenzace neporozumění při řešení otázek. Kazuistická studie způsobu čtení u žáka s diagnózou dyslexií a u žáka bez dyslexie. Vztah školního prospěchu a schopností porozumění.cs_CZ
dc.description.abstractPsycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů kompenzace neporozumění při řešení otázek. Kazuistická studie způsobu čtení u žáka s diagnózou dyslexií a u žáka bez dyslexie. Vztah školního prospěchu a schopností porozumění.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePorozumění čtenému textucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-27
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68569
dc.title.translatedComprehensive of readingen_US
dc.contributor.refereeViktorová, Ida
dc.identifier.aleph001103811
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPsycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů kompenzace neporozumění při řešení otázek. Kazuistická studie způsobu čtení u žáka s diagnózou dyslexií a u žáka bez dyslexie. Vztah školního prospěchu a schopností porozumění.cs_CZ
uk.abstract.enPsycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů kompenzace neporozumění při řešení otázek. Kazuistická studie způsobu čtení u žáka s diagnózou dyslexií a u žáka bez dyslexie. Vztah školního prospěchu a schopností porozumění.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV