Zobrazit minimální záznam

The causes of school immaturity
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorZemanová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-13T10:00:26Z
dc.date.available2017-04-13T10:00:26Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19092
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o nejčastějších příčinách školní nezralosti a jejich aspektech. Teoretická část charakterizuje a definuje pojmy spjaté se školní zralostí, jako je zraková a sluchová percepce, motorika, komunikace a matematické představy, a s nimi spojenou problematiku v předškolním období. Zaměřuje se také na legislativu týkající se vstupu dítěte do základní školy. Praktická část analyzuje jednotlivé metody odhalující školní nezralost. Na základě analýzy dětských prací a sumarizace výsledků ověřuje objektivnost vytvořeného testu a zjišťuje nej častější příčiny školní nezralosti. Z pozorování a rozhovoru zjišťuje sociální nezralost. V závěru shrnuje poznatky z jednotlivých metod a dílčích závěrů kapitol.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the most frequent causes of school immaturity and their aspects. The theoretical part characterises and defines concepts linked with school maturity as the auditory and visual perception, kinetics, communication and mathematical imagination and the adherent problematics of the preschool period. It also focuses on the legislation pertaining the admission of the child to grammar school. The practical part analysis individual methods detecting the school immaturity. On the basis of analysing the childern work and summarisation of its results it is verifying the objectivity of the created test and also investigates the most frequent causes of school immaturity. On the basis of observation and dialogues it traces the social immaturity. The conclusion summarises findings from the individual methods and partial conclusions of the chapters.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePříčiny školní nezralostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68529
dc.title.translatedThe causes of school immaturityen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph001094510
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o nejčastějších příčinách školní nezralosti a jejich aspektech. Teoretická část charakterizuje a definuje pojmy spjaté se školní zralostí, jako je zraková a sluchová percepce, motorika, komunikace a matematické představy, a s nimi spojenou problematiku v předškolním období. Zaměřuje se také na legislativu týkající se vstupu dítěte do základní školy. Praktická část analyzuje jednotlivé metody odhalující školní nezralost. Na základě analýzy dětských prací a sumarizace výsledků ověřuje objektivnost vytvořeného testu a zjišťuje nej častější příčiny školní nezralosti. Z pozorování a rozhovoru zjišťuje sociální nezralost. V závěru shrnuje poznatky z jednotlivých metod a dílčích závěrů kapitol.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the most frequent causes of school immaturity and their aspects. The theoretical part characterises and defines concepts linked with school maturity as the auditory and visual perception, kinetics, communication and mathematical imagination and the adherent problematics of the preschool period. It also focuses on the legislation pertaining the admission of the child to grammar school. The practical part analysis individual methods detecting the school immaturity. On the basis of analysing the childern work and summarisation of its results it is verifying the objectivity of the created test and also investigates the most frequent causes of school immaturity. On the basis of observation and dialogues it traces the social immaturity. The conclusion summarises findings from the individual methods and partial conclusions of the chapters.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010945100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV