Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Vývoj televizního média a jeho publika
Tje evolution of television and its audience
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 02. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce bude věnována tématu tradičních i nových médií, která se v současné době stávají dominantou mediálního světa a také neoddělitelnou součástí každodenního života. Cílem textu bude představit televizi jako ...
The diploma thesis will be devoted to the theme of traditional and new media, that are becoming dominates the media world and an important part of everyday life. The text aims to introduce television as a medium that is ...
The diploma thesis will be devoted to the theme of traditional and new media, that are becoming dominates the media world and an important part of everyday life. The text aims to introduce television as a medium that is ...
Konstrukce reality v mediální a politické komunikaci
Construction of the Reality in the Media and Political Communication
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The diploma thesis deals with the issue of communication in the mass media in terms of constructing the media reality and in terms of the relationship between media, politics and the public. The work is devoted to the ...
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace v masových médií z hlediska konstruování mediální reality a z hlediska vztahu mezi médii, politikou a veřejností. Práce je věnována konstruktivistickému přístupu v mediální ...
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace v masových médií z hlediska konstruování mediální reality a z hlediska vztahu mezi médii, politikou a veřejností. Práce je věnována konstruktivistickému přístupu v mediální ...
Sémiotika a ideologie v politickém marketingu: Analýza vybraných volebních kampaní
Semiotics and Ideology in Political Marketing: Analysis of Selected Election Campaigns
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 24. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: V diplomové práci se budu věnovat verbálním a vizuálním projevům vybraných volebních kampaní. Především kampaní Baracka Obamy a Andreje Babiše, zvolených na základě výrazných podobností, ale i konkurenčních kampaní Karla ...
In this diploma thesis I will deal with verbal and visual expressions of selected electoral campaigns. Especially the campaigns of Barack Obama and Andrej Babiš, selected on the basis of distinct similarities, but also the ...
In this diploma thesis I will deal with verbal and visual expressions of selected electoral campaigns. Especially the campaigns of Barack Obama and Andrej Babiš, selected on the basis of distinct similarities, but also the ...
Média filmu, film médiím. Narativní film a jeho předloha na příkladu Draculy Brama Stokera a jeho filmového zpracování
Narrative Cinema and Its Patterns - On the Example of Bram Stoker's Dracula
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen