Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: ABSTRAKT-aj The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotics and its ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Imagologie současných reklamních sdělení
Imagology of Current Advertisements
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce se zabývá obrazovými mediálními sděleními reklamního typu. Přispívá k diskusi o změně postavení obrazů a jejich vlivu na současnou společnost. Vzhledem k předmětu zkoumání jsou východiskem pro předkládaný text vizuální ...
This thesis deals with advertising images. It contributes to discussion about position of image in present visual field. It also speaks about influence of image on contemporary society. The starting point and theoretical ...
This thesis deals with advertising images. It contributes to discussion about position of image in present visual field. It also speaks about influence of image on contemporary society. The starting point and theoretical ...
Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Patricularities of Visual Signs in Frangrance Advertisement
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This theses deals with methods of making meaning of visual signs that appears most often in fragrance advertisement. This will be worked out through analysis of these visual signs. The aim of my theses is to find the most ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Globalizace a glokalizace v soudobém mediálním světě na příkladu reklamní kampaně Absolut vodky
Globalisation and Glocalization in Contemporary Media World on the Example of Advertising Campaign of Absolut Vodka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá reklamou a jejími specifiky, které jsou charakteristické pro soudobé mediální prostředí. Výzkum je prováděn na příkladu 5 obrazových reklam, jež jsou zařazeny do reklamní kampaně Absolut vodky. ...
This thesis deals with advertising and its specifics characteristic for contemporary media environment. Research is realized on the example of five visual adverts which are parts of Absolut vodka advertising campaign. ...
This thesis deals with advertising and its specifics characteristic for contemporary media environment. Research is realized on the example of five visual adverts which are parts of Absolut vodka advertising campaign. ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt
The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject Abstract The goal of the submitted thesis is the study of the company Apple Inc. in the context of how it is percieved by subjects. After a brief introduction ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na ...
Sémiotická analýza animované reklamy
Semiotic analysis of animated ads
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 02. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce bude na základě sémiotické analýzy reklamních videí zkoumat, jaké prostředky jsou uplatňovány v animované reklamě. Animovaná tvorba je zpravidla spojována s dětskými/rodinnými filmy, ve velké míře je však ...
The presented thesis will examine tools of animated commercials on the basis of semiotic analysis of TV advertising. The animation is usually connected whit children's or family movies, however it is also extensively used ...
The presented thesis will examine tools of animated commercials on the basis of semiotic analysis of TV advertising. The animation is usually connected whit children's or family movies, however it is also extensively used ...