Search
Now showing items 1-3 of 3
Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektiva
How Advertisements Influence Self-Perception: A Gender Perspective
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Pavlík, Petr
Date Issued: 2009
Date of defense: 22. 06. 2009
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract: Bakalářská práce "Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: Genderová perspektiva" pojednává o problematice prezentace žen v reklamách. V teoretické části práce upozorňuji na vliv masových médiích ve společnosti a uvádím ...
Bachelor thesis "How advertising affects self-image: Gender perspective" deals with problems of women's presentation in advertisements. The theoretical part points out the impact of mass media in society and it is supported ...
Bachelor thesis "How advertising affects self-image: Gender perspective" deals with problems of women's presentation in advertisements. The theoretical part points out the impact of mass media in society and it is supported ...
Celulitida jako sociální fenomén: Analýza českého tisku
Cellulite as a social phenomenon: Analysis of Czech print
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Pavlík, Petr
Date Issued: 2016
Date of defense: 22. 09. 2016
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract: Diplomová práce "Celulitida jako sociální fenomén: Analýza českého tisku" se zabývá tématem vzniku a vývoje představy o celulitidě jako o nemoci a vadě na kráse v českém tisku a konstruováním tohoto fenoménu v současnosti. ...
Diploma thesis "Cellulite as a social phenomenon: Analysis of Czech Press" deals with the topic of origination and development of a conception of cellulite as an illness and defect to the beauty in Czech press and also ...
Diploma thesis "Cellulite as a social phenomenon: Analysis of Czech Press" deals with the topic of origination and development of a conception of cellulite as an illness and defect to the beauty in Czech press and also ...
Pohled mladých žen na genderově stereotypní zobrazování žen v reklamě
How do young women perceive gender stereotypical representation of women in advertising
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Kobová, Ĺubica
Date Issued: 2016
Date of defense: 16. 09. 2016
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract not found