Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Imagologie současných reklamních sdělení
Imagology of Current Advertisements
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce se zabývá obrazovými mediálními sděleními reklamního typu. Přispívá k diskusi o změně postavení obrazů a jejich vlivu na současnou společnost. Vzhledem k předmětu zkoumání jsou východiskem pro předkládaný text vizuální ...
This thesis deals with advertising images. It contributes to discussion about position of image in present visual field. It also speaks about influence of image on contemporary society. The starting point and theoretical ...
This thesis deals with advertising images. It contributes to discussion about position of image in present visual field. It also speaks about influence of image on contemporary society. The starting point and theoretical ...
Image: mediální konstrukce identity
Image: media construction of identity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Hlavním cílem práce je objasnit princip utváření identity a image v novodobé konzumní společnosti a také vysvětlit, jaká úloha v tomto procesu připadá médiím.V předkládané diplomové práci je využita analyticko komparitivní ...
The aim of this thesis is to clarify the principles of shaping the identity and image in the modern consumer society and explain the role of media in this process as well. In this thesis is used analytical comparative ...
The aim of this thesis is to clarify the principles of shaping the identity and image in the modern consumer society and explain the role of media in this process as well. In this thesis is used analytical comparative ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt
The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject Abstract The goal of the submitted thesis is the study of the company Apple Inc. in the context of how it is percieved by subjects. After a brief introduction ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na ...
Sémiotická analýza animované reklamy
Semiotic analysis of animated ads
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 02. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce bude na základě sémiotické analýzy reklamních videí zkoumat, jaké prostředky jsou uplatňovány v animované reklamě. Animovaná tvorba je zpravidla spojována s dětskými/rodinnými filmy, ve velké míře je však ...
The presented thesis will examine tools of animated commercials on the basis of semiotic analysis of TV advertising. The animation is usually connected whit children's or family movies, however it is also extensively used ...
The presented thesis will examine tools of animated commercials on the basis of semiotic analysis of TV advertising. The animation is usually connected whit children's or family movies, however it is also extensively used ...