Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 15
Obsahová analýza časopisu Mobility z genderové perspektivy
The Content Analysis of the Magazine Mobility from the Gender Perspective
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sokolová, Věra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na genderovou analýzu obsahů na titulních stranách časopisu Mobility, s důrazem na identifikaci způsobů zobrazování mužů a žen v těchto mediálních sděleních. Časopis vycházel v letech 1999 až 2011 ...
The diploma thesis focuses on the gender analysis of the contents based on the Mobility's magazine cover pages. The thesis emphasizes the identification of men and women's representations in this magazine. The Mobility ...
The diploma thesis focuses on the gender analysis of the contents based on the Mobility's magazine cover pages. The thesis emphasizes the identification of men and women's representations in this magazine. The Mobility ...
Vliv propagace na klientelu lázní Poděbrady
Promotions effect to clients in the spa town Poděbrady
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štemberk, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The diploma thesis focuses on promoting of the Poděbrady city as a spa town since 1905, when the first spring was drilled in the courtyard of the Poděbrady chateau. The thesis follows the historical development of the town ...
Diplomová práce se zaměřuje na propagaci města Poděbrady jako lázeňského města od roku 1905, kdy byl vyvrtán první pramen na nádvoří poděbradského zámku. Práce sleduje historický vývoj města Poděbrady, počátky lázeňství v ...
Diplomová práce se zaměřuje na propagaci města Poděbrady jako lázeňského města od roku 1905, kdy byl vyvrtán první pramen na nádvoří poděbradského zámku. Práce sleduje historický vývoj města Poděbrady, počátky lázeňství v ...
Genderové stereotypy v reklamách třech největších českých televizních stanic
Gender Stereotypes in the Advertising of the Three Largest Czech TV Stations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beseda, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Toy as a Sociocultural Phenomenon in Television Advertisement (Media Construction of the Product)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na téma mediální konstrukce "hračky jako produktu" v televizních reklamních spotech. Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu je zmapování způsobů mediální konstrukce hračky v televizní ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
Odraz reality v TV reklamě
The Reflection of reality in TV advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Vliv reklamy na vnímání značky H and M Hennes and Mauritz
The effect of advertising on perception of the brand H and M Hennes and Mauritz
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Násilí v reklamě
Violence in Advertisement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Müller, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Reklama v kontextu formální analýzy obrazu
Advertising in the Context of a Formal Analysis of Image
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 26. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Obraz současné matky na základě analýzy reklamy v časopise Maminka
The Image of Today's Mother Based on an Analysis of Advertisements in the Magazine Maminka
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 14. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem diplomové práce bude provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...