Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Dohled a Facebook
Surveillance and Facebook
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíček, Daniel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje elektronickému dohledu na online platformě Facebook. Tato populární sociální síť se stala nástrojem pro zábavu i business. Facebook o svých uživatelích sbírá a dále využívá určitá data, tedy nad ...
This diploma thesis focuses on surveillance studies on online platform Facebook. This famous social site became a tool for both fun and business lately. Facebook collects data that is then used for some other purposes which ...
This diploma thesis focuses on surveillance studies on online platform Facebook. This famous social site became a tool for both fun and business lately. Facebook collects data that is then used for some other purposes which ...
Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Patricularities of Visual Signs in Frangrance Advertisement
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This theses deals with methods of making meaning of visual signs that appears most often in fragrance advertisement. This will be worked out through analysis of these visual signs. The aim of my theses is to find the most ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Vizualita sladkosti v marketingové komunikaci
Visuality of sweetness in marketing communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat vizualitu sladkosti jako sociální konstrukt, který má sentimentální význam a je využíván v rámci marketingové komunikace. Předpokládáme, že stanovený fenomén není budován primárně na konotaci ...
The goal of this paper is to explore a visuality of sweetness. It is social construct with a sentimental meaning and it is used by marketing communication. We suppose that our phenomena is not build up on connotation such ...
The goal of this paper is to explore a visuality of sweetness. It is social construct with a sentimental meaning and it is used by marketing communication. We suppose that our phenomena is not build up on connotation such ...
Kyborgové v reklamě na mobilní telefony
Cyborgs in Advertising on Mobile Phones
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 02. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na zobrazení kyborgů v reklamě na mobilní telefony od Applu a Samsungu. Práce vychází z teoretického konceptu kyborga jako člověka v intimním a vzájemně závislém vztahu s technologií. Pojmu ...
The thesis deals with representation of cyborgs in advertising on mobile phones from Apple and Samsung. The aim is to show how this theoretical concept - a cyborg as human in intimate relationship with technology - is ...
The thesis deals with representation of cyborgs in advertising on mobile phones from Apple and Samsung. The aim is to show how this theoretical concept - a cyborg as human in intimate relationship with technology - is ...
Vybrané aspekty tělesnosti v reklamních televizních spotech
Selected aspects of the production of embodiment in tv commercials
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Charvát, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce Aspekty tělesnosti ve vybraných reklamních televizních spotech vychází z hypotézy, podle které reklamní televizní spoty představují specifickou modalitu diskurzivních mechanizmů sexuální reprezentace. Práce ...
Thesis Selected aspects of the production of embodiment in tv commercials works with an assumption that some tv commercials represent specific modality of discursive mechanisms of sexual representation. This thesis applies ...
Thesis Selected aspects of the production of embodiment in tv commercials works with an assumption that some tv commercials represent specific modality of discursive mechanisms of sexual representation. This thesis applies ...
Image: mediální konstrukce identity
Image: media construction of identity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Hlavním cílem práce je objasnit princip utváření identity a image v novodobé konzumní společnosti a také vysvětlit, jaká úloha v tomto procesu připadá médiím.V předkládané diplomové práci je využita analyticko komparitivní ...
The aim of this thesis is to clarify the principles of shaping the identity and image in the modern consumer society and explain the role of media in this process as well. In this thesis is used analytical comparative ...
The aim of this thesis is to clarify the principles of shaping the identity and image in the modern consumer society and explain the role of media in this process as well. In this thesis is used analytical comparative ...
Sémiotická analýza animované reklamy
Semiotic analysis of animated ads
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 02. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce bude na základě sémiotické analýzy reklamních videí zkoumat, jaké prostředky jsou uplatňovány v animované reklamě. Animovaná tvorba je zpravidla spojována s dětskými/rodinnými filmy, ve velké míře je však ...
The presented thesis will examine tools of animated commercials on the basis of semiotic analysis of TV advertising. The animation is usually connected whit children's or family movies, however it is also extensively used ...
The presented thesis will examine tools of animated commercials on the basis of semiotic analysis of TV advertising. The animation is usually connected whit children's or family movies, however it is also extensively used ...
Význam motivu lva v historii a současnosti - sémiotická analýza
Meaning of lion representation in the past and present - semiotic analysis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 26. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: In my diploma thesis I deal with symbolism of the representation of lion in current marketing. My thesis follows the conviction that animals have been playing the important role since the beginning of human history. On the ...
Ve své diplomové práci se zabývám symbolikou vyobrazování lva v současném marketingu. Má práce vychází z přesvědčení, že zvířata hrála od počátku věků významnou roli v historii lidstva. Z toho důvodu předpokládám, že zvířecí ...
Ve své diplomové práci se zabývám symbolikou vyobrazování lva v současném marketingu. Má práce vychází z přesvědčení, že zvířata hrála od počátku věků významnou roli v historii lidstva. Z toho důvodu předpokládám, že zvířecí ...