Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Analýza krizové komunikace maloobchodních řetězců
Analysis of Crisis Communication in Retail Chains
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ivan, Michal
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This diploma thesis focuses on an analysis of crisis communication in food retail chains, using pragmatic linguistic methods. In the theoretical part I deal with speech acts theory from the viewpoint of John L. Austin and ...
Tato diplomová práce se zabývá analýzou krizové komunikace maloobchodních potravinářských řetězců s použitím pragmatických lingvistických metod. V teoretické části se zabývám teorií řečových aktů z pohledu Johna L. Austina ...
Tato diplomová práce se zabývá analýzou krizové komunikace maloobchodních potravinářských řetězců s použitím pragmatických lingvistických metod. V teoretické části se zabývám teorií řečových aktů z pohledu Johna L. Austina ...
Vliv internetových sociálních sítí na vnímání kategorií veřejného a soukromého: sdílení informací v rámci profilů na Facebooku
The Influence of Online Social Networks on the Perception of Public and Privat Categories: Sharing Information Within a profile on Facebook
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Ústředním tématem této diplomové práce jsou internetové sociální sítě, jež představují stále významnější komunikační prostředek současnosti. Práce se zaměřuje především na to, v jaké podobě se na internetových sociálních ...
The main theme of the thesis are social networks which has become more and more significant communication means these days. It mainly focus on the "public" and "private" categories that appear at social networks - especially ...
The main theme of the thesis are social networks which has become more and more significant communication means these days. It mainly focus on the "public" and "private" categories that appear at social networks - especially ...
Michel Foucault: pojem ekonomie v díle Slova a věci
Michel Foucault: The Term "Economy" in the Work The Order of Things
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce interpretuje vývoj Foucaultova myšlení a v rámci konkrétního díla Slova a věci podrobuje kritické reflexi pojem ekonomie a definuje strukturu a dynamiku, na nichž je pojem vystavěn. V práci postupuji od abstraktní ...
The thesis interprets the development of Foucault's thinking and within The Order of Things it subjects the whole concept of economy to critical reflection and defines the structure and dynamics on which the term is built. ...
The thesis interprets the development of Foucault's thinking and within The Order of Things it subjects the whole concept of economy to critical reflection and defines the structure and dynamics on which the term is built. ...
Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Postmodernism and marketing. Community marketing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení termínu postmoderní marketing, jako oblasti v marketingové literatuře, jehož cílem je inovativní adaptace marketingových strategií na specifické proměny společnosti a chování ...
This thesis focuses on the definition of the term postmodern marketing in the area of marketing literature. The postmodern marketing aims adaptation of innovative marketing strategies to specific changes in society and ...
This thesis focuses on the definition of the term postmodern marketing in the area of marketing literature. The postmodern marketing aims adaptation of innovative marketing strategies to specific changes in society and ...
Vidění a moc. Porovnání konceptů Guye Deborda a Michela Foucaulta
Vision and Power. A comparison between the concepts of Guy Debord and Michael Foucault
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This thesis aims to analyse the similarities and differences in Guy Debords' and Michel Foucaults' approaches to the relationship of vision and power. Its purpose is to show the power of visual discourse and ...
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl prozkoumat podobnosti a rozdíly v přístupech Guye Deborda a Michela Foucaulta ke vztahu vidění a moci. Jejím záměrem je ukázat projevy tohoto propojení, a zdali je možné, aby se ...
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl prozkoumat podobnosti a rozdíly v přístupech Guye Deborda a Michela Foucaulta ke vztahu vidění a moci. Jejím záměrem je ukázat projevy tohoto propojení, a zdali je možné, aby se ...
Elektronický dohled v oblasti spotřeby a médií
Electronic surveillance in the area of consumption and media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíček, Daniel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: 4 Abstrakt Diplomová práce se věnuje tématu elektronického dohledu v oblasti konzumu, marketingu a médií. Elektronický dohled je forma sběru a vyhodnocování dat tvořených činností elektronických přístrojů v současnosti ...
5 Abstract My diploma thesis is focused on electronic surveillance in the area of consumption, marketing and media. Electronic surveillance is a form of collecting and evaluating data, which were created as a secondary ...
5 Abstract My diploma thesis is focused on electronic surveillance in the area of consumption, marketing and media. Electronic surveillance is a form of collecting and evaluating data, which were created as a secondary ...
Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online
Collective Intelligence and the Functions of Individual: Using an Example of Social Activism Online
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Final thesis titled Collective Intelligence and the Functions of Individual: Using an Example of Social Activism Online uses definition of collective intelligence by Pierre Lévy, and tries to verify it throught practice ...
Diplomová práce s názvem Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online si vypůjčuje koncept Pierra Lévyho kolektivní inteligence a snaží se jej ověřit v praxi, a to v aplikovatelnosti, ...
Diplomová práce s názvem Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online si vypůjčuje koncept Pierra Lévyho kolektivní inteligence a snaží se jej ověřit v praxi, a to v aplikovatelnosti, ...
Rozdíly v recepci metonymie ve fotografii a ve filmu z pohledu recepční estetiky
The differences between perception of metonymy in photography and in movies from the perspective of reception aesthetics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The diploma work "The differences between perception of metonymy in photography and in movies from the perspective of reception aesthetics" deals with different uses of the figure of speech - metonymy - in visual communication. ...
Diplomová práce "Rozdíly v recepci metonymie ve fotografii a ve filmu z pohledu recepční estetiky" se zabývá rozdílným využitím rétorické figury metonymie ve vizuálních sděleních. Metonymie, která je považována primárně ...
Diplomová práce "Rozdíly v recepci metonymie ve fotografii a ve filmu z pohledu recepční estetiky" se zabývá rozdílným využitím rétorické figury metonymie ve vizuálních sděleních. Metonymie, která je považována primárně ...