Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Odraz reality v TV reklamě
The Reflection of reality in TV advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Vliv reklamy na vnímání značky H and M Hennes and Mauritz
The effect of advertising on perception of the brand H and M Hennes and Mauritz
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Fenomén recyklace v kontextu umění 20. století, tvořivosti, environmentálního vzdělávání a komunitních projektů v České republice
The Phenomenon of Recycling in the Context of Modern Art, Creativity, Environmental Education and Community Projects in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vančát, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Graffiti a street art - Vznik a vývoj umění ulice
Graffiti and street art - It's origin and evolution
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen