Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Román "Vesmír": Základní aspekty románu M. A. Bulgakova Mistr a Markétka
The Novel "Universe": Basic Aspects of M.A. Bulgakov's Master and Margarita
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Frappartová, Nataša
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Mikhail Afanasievich Bulgakov was a Russian novelist and playwright active in the first half of the twentieth century. The work of this author is unforgettable for the modern Russian literary art of the fist half of the ...
Michail Afanasjevič Bulgakov byl ruským prozaikem a dramatikem píšícím v 1. polovině 20. století. Tvorba tohoto spisovatele je neopominutelná pro moderní ruské slovesné umění první poloviny 20. století. Proslul díly s velmi ...
Michail Afanasjevič Bulgakov byl ruským prozaikem a dramatikem píšícím v 1. polovině 20. století. Tvorba tohoto spisovatele je neopominutelná pro moderní ruské slovesné umění první poloviny 20. století. Proslul díly s velmi ...
Role symbolu v mediální komunikaci
A role of the symbol in media communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: My thesis is devoted to the topic of symbols in media messages. I choose this topic mainly because I work in media communication, specifically in the field of public relations, and that is why I wanted to focus on the area ...
Má diplomová práce se věnuje tématu symbolů v mediálních sděleních. Toto téma jsem si zvolila především proto, že sama pracuji v oblasti mediální komunikace, konkrétně v oboru public relations, a chtěla jsem se proto zaměřit ...
Má diplomová práce se věnuje tématu symbolů v mediálních sděleních. Toto téma jsem si zvolila především proto, že sama pracuji v oblasti mediální komunikace, konkrétně v oboru public relations, a chtěla jsem se proto zaměřit ...
Marketingová komunikace v performativním umění
Marketing communication in performing arts
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The diploma thesis focuses on marketing communications in performing arts. In particular, it concentrates on poster advertising of the Divadlo na Vinohradech. Marketing in art is specific because it must adapt to the ...
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci v performativním umění. Konkrétně na plakátovou reklamu Divadla na Vinohradech. Marketing v umění je specifický tím, že se musí přizpůsobit uměleckým cílům. Úlohou ...
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci v performativním umění. Konkrétně na plakátovou reklamu Divadla na Vinohradech. Marketing v umění je specifický tím, že se musí přizpůsobit uměleckým cílům. Úlohou ...
Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Toy as a Sociocultural Phenomenon in Television Advertisement (Media Construction of the Product)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na téma mediální konstrukce "hračky jako produktu" v televizních reklamních spotech. Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu je zmapování způsobů mediální konstrukce hračky v televizní ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
Obrazové iluze. Sémiotická analýza jejich užití v reklamě
Optical Illusions. Semiotic Analysis of Their Use in Commercials
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Obrazové iluze jsou nedílnou součástí našeho života. Setkáváme se s nimi v reklamách, různých testech, nebo zábavných internetových stránkách. Jaké je však jejich pozadí, jejich historie? Byly vždy vytvářeny se záměrem ...
Optical illusions are inseparably part of our lives. We are influenced by illusions on daily base, in commercials, various tests or fun web pages. But we must ask a questions about background of illusions, about their ...
Optical illusions are inseparably part of our lives. We are influenced by illusions on daily base, in commercials, various tests or fun web pages. But we must ask a questions about background of illusions, about their ...
Podoby autorské funkce v kyberprostoru
The forms of author function in cyberspace
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Task of this thesis is to analyse forms of autors functions in cyberspace. The term autor function commes from Michel Foucaults thesis based on historical and cultural determination of wiew on autorship. The theory is based ...
Cílem této práce je analýza podob autorské funkce v kyberprostoru. Termín autorská funkce pochází od Michela Foucaulta a vychází z kulturní a historické podmíněnosti co nebo koho lze chápat jako autora. Tato jeho teze ...
Cílem této práce je analýza podob autorské funkce v kyberprostoru. Termín autorská funkce pochází od Michela Foucaulta a vychází z kulturní a historické podmíněnosti co nebo koho lze chápat jako autora. Tato jeho teze ...
Proměna Karlína v kontextu teorie Marca Augého o ne- místech
The Transformation of Karlin in the context of Marc Auge's theory of non-places
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Váša, Ondřej
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This thesis deals with the most dynamically evolving Prague district Karlin. In the context of the theory of Marc Augé about non-places, it primarily addresses the transformation of Karlin after the floods in 2002 and its ...
Tato diplomová práce se zabývá nejdynamičtěji se rozvíjející pražskou čtvrtí Karlínem. V kontextu teorie Marca Augého o ne- místech řeší primárně proměnu Karlína po povodních v roce 2002 a její důsledky. Pro snadnější ...
Tato diplomová práce se zabývá nejdynamičtěji se rozvíjející pražskou čtvrtí Karlínem. V kontextu teorie Marca Augého o ne- místech řeší primárně proměnu Karlína po povodních v roce 2002 a její důsledky. Pro snadnější ...
Sémiotika divadelního prostoru
Semiotics of theater space
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce se zabývá divadlem jako specifickou estetickou formou spojující vizuální a akustický přenos informací v rámci zvláštního komunikačního modelu. Teorií divadla, které je samostatným a soběstačným uměleckým útvarem ...
This thesis deals with the theater as a specific aesthetic form combining visual and acoustic transmission of information within a specific communication model. Theory of theater, which is a independent and self-sufficient ...
This thesis deals with the theater as a specific aesthetic form combining visual and acoustic transmission of information within a specific communication model. Theory of theater, which is a independent and self-sufficient ...
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem diplomové práce bude provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
The Semiotic Analysis of Campaign "chodicilide.cz"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Social Campaign "chodicilide.cz" of the Foundation Sirius is trying to change the public's access to persons with disabilities. After the previous monitoring, workshops, technical texts they made a ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...