Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Facebook a volby. Analýza sebeprezentace českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny 2010
Facebook and the elections. The analysis of a self-presentation of the Czech political parties before the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2010
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 21. 10. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic on 28th and 29th May 2010 was called Facebook elections. The reason for such title was the scale of usage of Facebook by the political parties ...
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které proběhly 28. a 29. května 2010, byly nazývány facebookovými volbami. Politická uskupení totiž v tomto období poprvé výrazně využila pro své kampaně sociální síť Facebook. ...
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které proběhly 28. a 29. května 2010, byly nazývány facebookovými volbami. Politická uskupení totiž v tomto období poprvé výrazně využila pro své kampaně sociální síť Facebook. ...
Divadelní znaky v představení "Škola Malého stromu"
Theatrical Signs in the Performance "The Education of Little Tree"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 21. 10. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The thesis examines a sign and its theory, focusing on the function of sign in art, particularly in theatre. Both communication conditions and meaning production are covered. The practical part analyzes particular theatrical ...
Tato práce se zabývá znakem a jeho teorií, se zaměřením na znak v umění, s důrazem na divadelní znak. Je zde nastíněna i problematika podmínek komunikace a tvorby významu. Praktická část je zaměřena na analýzu výskytu ...
Tato práce se zabývá znakem a jeho teorií, se zaměřením na znak v umění, s důrazem na divadelní znak. Je zde nastíněna i problematika podmínek komunikace a tvorby významu. Praktická část je zaměřena na analýzu výskytu ...
Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Postmodernism and marketing. Community marketing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení termínu postmoderní marketing, jako oblasti v marketingové literatuře, jehož cílem je inovativní adaptace marketingových strategií na specifické proměny společnosti a chování ...
This thesis focuses on the definition of the term postmodern marketing in the area of marketing literature. The postmodern marketing aims adaptation of innovative marketing strategies to specific changes in society and ...
This thesis focuses on the definition of the term postmodern marketing in the area of marketing literature. The postmodern marketing aims adaptation of innovative marketing strategies to specific changes in society and ...
Věda a praxe u C. S. Peirce
C. S. Peirce on Science and Practice
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Karľa, Michal
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: In this paper we present C. S. Peirce's take on the difference between science and practice in order to identify the role practice plays in his view of the universe. This take is based on a number of notions about the ...
V této práci presentujeme C. S. Peircovo stanovisko ohledně rozdílu mezi vědou a praxí za účelem identifikace role, jíž praxe hraje v jeho náhledu na vesmír. Toto stanovisku je založeno na řadě poznatků o obecné povaze ...
V této práci presentujeme C. S. Peircovo stanovisko ohledně rozdílu mezi vědou a praxí za účelem identifikace role, jíž praxe hraje v jeho náhledu na vesmír. Toto stanovisku je založeno na řadě poznatků o obecné povaze ...
Globalizace a glokalizace v soudobém mediálním světě na příkladu reklamní kampaně Absolut vodky
Globalisation and Glocalization in Contemporary Media World on the Example of Advertising Campaign of Absolut Vodka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá reklamou a jejími specifiky, které jsou charakteristické pro soudobé mediální prostředí. Výzkum je prováděn na příkladu 5 obrazových reklam, jež jsou zařazeny do reklamní kampaně Absolut vodky. ...
This thesis deals with advertising and its specifics characteristic for contemporary media environment. Research is realized on the example of five visual adverts which are parts of Absolut vodka advertising campaign. ...
This thesis deals with advertising and its specifics characteristic for contemporary media environment. Research is realized on the example of five visual adverts which are parts of Absolut vodka advertising campaign. ...
Jak se byznys zelená: kritická diskurzivní analýza korporátní zelené zodpovědnosti
Business going green: critical discourse analysis of corporate green responsibility
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švantner, Martin
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce představuje analýzu části veřejné korporátní komunikace, v níž nadnárodní společnosti pozitivně prezentují svou značku, technologie, činnost a především své hodnoty ve vztahu k otázkám ochrany životního ...
The present thesis introduces an analysis of a part of public corporate communication through which large international companies present a positive image of their brands, technologies, operations and, above all, their ...
The present thesis introduces an analysis of a part of public corporate communication through which large international companies present a positive image of their brands, technologies, operations and, above all, their ...
Zdraví jako marketingová příležitost
Health as a Marketing Opportunity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem práce je definovat neustále rostoucí využití symboliky zdraví ve spotřebním průmyslu. Mocná konzumentská skupina zaměřená na hodnoty zdraví a aktivního způsobu života představuje základnu pro dlouhodobě se rozvíjející ...
The aim of this thesis is to define the growing use of health symbolism in the consumer goods industry. Powerful group of consumers, focused on the value of health and an active lifestyle, is the base for developing a ...
The aim of this thesis is to define the growing use of health symbolism in the consumer goods industry. Powerful group of consumers, focused on the value of health and an active lifestyle, is the base for developing a ...
Videohra jako vyjadřovací prostředek
Videogame as an expressive medium
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Češka, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen