Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Postmodernism and marketing. Community marketing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení termínu postmoderní marketing, jako oblasti v marketingové literatuře, jehož cílem je inovativní adaptace marketingových strategií na specifické proměny společnosti a chování ...
This thesis focuses on the definition of the term postmodern marketing in the area of marketing literature. The postmodern marketing aims adaptation of innovative marketing strategies to specific changes in society and ...
This thesis focuses on the definition of the term postmodern marketing in the area of marketing literature. The postmodern marketing aims adaptation of innovative marketing strategies to specific changes in society and ...
Zdraví jako marketingová příležitost
Health as a Marketing Opportunity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem práce je definovat neustále rostoucí využití symboliky zdraví ve spotřebním průmyslu. Mocná konzumentská skupina zaměřená na hodnoty zdraví a aktivního způsobu života představuje základnu pro dlouhodobě se rozvíjející ...
The aim of this thesis is to define the growing use of health symbolism in the consumer goods industry. Powerful group of consumers, focused on the value of health and an active lifestyle, is the base for developing a ...
The aim of this thesis is to define the growing use of health symbolism in the consumer goods industry. Powerful group of consumers, focused on the value of health and an active lifestyle, is the base for developing a ...