Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Jak se byznys zelená: kritická diskurzivní analýza korporátní zelené zodpovědnosti
Business going green: critical discourse analysis of corporate green responsibility
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švantner, Martin
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce představuje analýzu části veřejné korporátní komunikace, v níž nadnárodní společnosti pozitivně prezentují svou značku, technologie, činnost a především své hodnoty ve vztahu k otázkám ochrany životního ...
The present thesis introduces an analysis of a part of public corporate communication through which large international companies present a positive image of their brands, technologies, operations and, above all, their ...
The present thesis introduces an analysis of a part of public corporate communication through which large international companies present a positive image of their brands, technologies, operations and, above all, their ...
Zdraví jako marketingová příležitost
Health as a Marketing Opportunity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem práce je definovat neustále rostoucí využití symboliky zdraví ve spotřebním průmyslu. Mocná konzumentská skupina zaměřená na hodnoty zdraví a aktivního způsobu života představuje základnu pro dlouhodobě se rozvíjející ...
The aim of this thesis is to define the growing use of health symbolism in the consumer goods industry. Powerful group of consumers, focused on the value of health and an active lifestyle, is the base for developing a ...
The aim of this thesis is to define the growing use of health symbolism in the consumer goods industry. Powerful group of consumers, focused on the value of health and an active lifestyle, is the base for developing a ...