Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Koncept násilí v románu Radky Denemarkové Kobold. Přebytky něhy. Přebytky lidí.
The Concept of Violence in Kobold, a Novel by Radka Denemarková
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jiroutová Kynčlová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Koncept násilí v románu Radky Denemarkové Kobold. Přebytky něhy. Přebytky lidí. se zabývá zkoumáním reprezentace násilí ve vybraném literárním textu české autorky z hlediska genderové analýzy. ...
The master's thesis The Concept of Violence in Kobold, a Novel by Radka Denemarková inquires into a representation of violence in the selected literary text, written by a Czech author, from the perspective of gender analysis. ...
The master's thesis The Concept of Violence in Kobold, a Novel by Radka Denemarková inquires into a representation of violence in the selected literary text, written by a Czech author, from the perspective of gender analysis. ...
Fenomén bohyně v ženské spiritualitě - genderová analýza rozhovorů
The Goddess phenomenon in feminine spirituality - gender analysis of interviews
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Knotková - Čapková, Blanka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá genderovou analýzou polostrukturovaných rozhovorů, zachycujících zkušenosti žen, které absolvovaly duchovní kurzy pro ženy. V teoretické části představuje esencialistický a konstruktivistický ...
Diploma thesis deals with gender analysis of semi-structured interviews depicting the experience of women who have attended women's spirituals workshops. The theoretical part presents an essentialistic and constructivist ...
Diploma thesis deals with gender analysis of semi-structured interviews depicting the experience of women who have attended women's spirituals workshops. The theoretical part presents an essentialistic and constructivist ...