Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: ABSTRAKT-aj The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotics and its ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Patricularities of Visual Signs in Frangrance Advertisement
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This theses deals with methods of making meaning of visual signs that appears most often in fragrance advertisement. This will be worked out through analysis of these visual signs. The aim of my theses is to find the most ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Toy as a Sociocultural Phenomenon in Television Advertisement (Media Construction of the Product)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na téma mediální konstrukce "hračky jako produktu" v televizních reklamních spotech. Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu je zmapování způsobů mediální konstrukce hračky v televizní ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem diplomové práce bude provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
The Semiotic Analysis of Campaign "chodicilide.cz"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Social Campaign "chodicilide.cz" of the Foundation Sirius is trying to change the public's access to persons with disabilities. After the previous monitoring, workshops, technical texts they made a ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...