Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Kultúrne cetrum Tabačka Kulturfabrik v kontexte európskej kultúrnej politiky
The Tabačka Kulturfabrik - A Cultural Centre in the Context of European Cultural Policy
Kulturní centrum Tabačka Kulturfabrik v kontextu evropské kulturní politiky
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kottová, Karina
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 16. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Marketingová stratégia značky NIKE a jej vplyv na spotrebiteľa
Marketing strategy of NIKE brand and it's impact on customer
Vliv marketingu a reklamy předních módních značek na spotřebitele
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
"Všetko je dizajn, všetko!" : Sémiologická analýza loga v tvorbe Paula Randa
"Everything is Design, Everything!" : Semiological Analysis of Logos in the Work of Paul Rand
"Všetko je dizajn, všetko!" Sémiologická analýza loga v tvorbe Paula Randa
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 02. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen