Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Dohled a Facebook
Surveillance and Facebook
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíček, Daniel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje elektronickému dohledu na online platformě Facebook. Tato populární sociální síť se stala nástrojem pro zábavu i business. Facebook o svých uživatelích sbírá a dále využívá určitá data, tedy nad ...
This diploma thesis focuses on surveillance studies on online platform Facebook. This famous social site became a tool for both fun and business lately. Facebook collects data that is then used for some other purposes which ...
This diploma thesis focuses on surveillance studies on online platform Facebook. This famous social site became a tool for both fun and business lately. Facebook collects data that is then used for some other purposes which ...
Vizualita sladkosti v marketingové komunikaci
Visuality of sweetness in marketing communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat vizualitu sladkosti jako sociální konstrukt, který má sentimentální význam a je využíván v rámci marketingové komunikace. Předpokládáme, že stanovený fenomén není budován primárně na konotaci ...
The goal of this paper is to explore a visuality of sweetness. It is social construct with a sentimental meaning and it is used by marketing communication. We suppose that our phenomena is not build up on connotation such ...
The goal of this paper is to explore a visuality of sweetness. It is social construct with a sentimental meaning and it is used by marketing communication. We suppose that our phenomena is not build up on connotation such ...
Image: mediální konstrukce identity
Image: media construction of identity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Hlavním cílem práce je objasnit princip utváření identity a image v novodobé konzumní společnosti a také vysvětlit, jaká úloha v tomto procesu připadá médiím.V předkládané diplomové práci je využita analyticko komparitivní ...
The aim of this thesis is to clarify the principles of shaping the identity and image in the modern consumer society and explain the role of media in this process as well. In this thesis is used analytical comparative ...
The aim of this thesis is to clarify the principles of shaping the identity and image in the modern consumer society and explain the role of media in this process as well. In this thesis is used analytical comparative ...