Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek
The Gender Construction of the Role of Male Teachers in Kindergarten from the Perspective of Pedagogical Professionals
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kobová, Ĺubica
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 08. 02. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The thesis The Gender Construction of the Role of Male Teachers in Kindergarten from the Perspective of Pedagogical Professionals deals with gender construction of the role of male teachers in kindergartens, from the ...
Diplomová práce s názvem Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek se zabývá genderovou konstrukcí role učitele v mateřské škole, a to jak z perspektivy samotných ...
Diplomová práce s názvem Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek se zabývá genderovou konstrukcí role učitele v mateřské škole, a to jak z perspektivy samotných ...
Genderová socializace v mateřské škole - analýza tří věkově odlišných tříd
Gender socialization in kindergarten - An analysis of three different age classes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havelková, Hana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 02. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Genderová socializace v mateřské škole
Gender Socialization in Kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havelková, Hana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 13. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Genderový přístup nejmladší generace učitelek mateřských škol
The Gender approach of the youngest generation of kindergarteners
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havelková, Hana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 31. 05. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen