Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Sémiotická a antropologická analýza pražského metra
Semiotic and anthropological analysis of Prague metro
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 27. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Presented diploma work called "Semiotic and anthropological analysis of Prague metro" shows metro to a reader as a place from a semiotic point of view. A metro "user" plays a key role in the whole diploma work. Apart from ...
Diplomová práce "Sémiotická a antropologická analýza pražského metra" nabízí sémiotický pohled na prostory pražského metra. Ústřední roli v celé diplomové práci hraje uživatel metra. Nejenže se práce věnuje zmiňovaným ...
Diplomová práce "Sémiotická a antropologická analýza pražského metra" nabízí sémiotický pohled na prostory pražského metra. Ústřední roli v celé diplomové práci hraje uživatel metra. Nejenže se práce věnuje zmiňovaným ...
Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Patricularities of Visual Signs in Frangrance Advertisement
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This theses deals with methods of making meaning of visual signs that appears most often in fragrance advertisement. This will be worked out through analysis of these visual signs. The aim of my theses is to find the most ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se nejčastěji objevují v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy, zabývá metodami tvorby jejich významu. Cílem práce je nalézt nejčastěji využívané ...
Reportážna fotografia a jej výpovedná hodnota
Reportage photography and its informative value
Reportážna fotografia a jej výpovedná hodnota
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černý, Vladimír
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 11. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá otázkou reportážnej fotografie a mediálnym zdelením nami vybraného vizuálneho obrazu. Pôjde o obraz sýrskeho utečenca Aylana Kurdiho z roku 2015, ktorého fotografia odkazuje na vecný problém ...
Our thesis is dealing with case of reportage photography and medial sharing of our choosen visual image. We have choosen an image of syrian refugee Aylan Kurdi from 2015, whose photo is refering the problem of refugee ...
Our thesis is dealing with case of reportage photography and medial sharing of our choosen visual image. We have choosen an image of syrian refugee Aylan Kurdi from 2015, whose photo is refering the problem of refugee ...
Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Corporate Logo of Starbucks and its Semiological Analysis
Sémiologická analýza loga společnosti Starbucks
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 24. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logá ako súčasť firemnej identity nás neustále obklopujú. Naša spoločnosť je presýtená logami, a preto musí byť logo vytvorené tak, aby bolo dobre zapamätateľné, ...
This thesis focus on semiological analysis of selected corporate logo. Logos are part of the corporate identity and they are surrounding us all the time. Our society is overloaded with logos and that is main reason why ...
This thesis focus on semiological analysis of selected corporate logo. Logos are part of the corporate identity and they are surrounding us all the time. Our society is overloaded with logos and that is main reason why ...
Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Corporate Logo of Starbucks and its Semiological Analysis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logo je vizuálnou identitou spoločnosti. Vizuálna identita je súčasťou firemnej identity. Logo je spojením grafického umenia a marketingových stratégii. ...
This thesis focus on semiological analysis of selected corporate logo. Logo is visual identity of brand. Visual identity is a part of corporate identity. Logo is a conjunction of graphic design and marketing strategies. ...
This thesis focus on semiological analysis of selected corporate logo. Logo is visual identity of brand. Visual identity is a part of corporate identity. Logo is a conjunction of graphic design and marketing strategies. ...
Verbální a vizuální sdělení na titulních stranách deníku Aha! a jejich znaková tvorba
Verbal and Visual Contents at the Title Pages of Newspaper Aha! and their Semiotic Productin
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Titulní strana je jednoznačně prvotním reprezentantem tištěných médií, který často rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ještě větší opodstatnění má u bulvárních deníků, jejichž dennodenní existence závisí na neabonentních ...
The title page is clearly the main representative of the print media, which often determines their success or failure. An even greater justification for the tabloid newspapers whose everyday existence depends on nonabonent ...
The title page is clearly the main representative of the print media, which often determines their success or failure. An even greater justification for the tabloid newspapers whose everyday existence depends on nonabonent ...
Rétorické figury ve vizuální reklamě vybraných módních domů
Rhetorical Figures in Visual Advertisements of Selected Fashion Houses
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Selected fashion houses that exclusively offer luxurious goods use specific form of promotion of their products. Each house usually holds onto traditions of its country and features essential for its own brand while creating ...
Vybrané módní domy v Evropě nabízející téměř výhradně luxusní zboží užívají specifickou formu propagace svých výrobků. Každý dům zpravidla při tvorbě nových kolekcí zůstává věrný tradicím své země, ale i prvkům zásadním ...
Vybrané módní domy v Evropě nabízející téměř výhradně luxusní zboží užívají specifickou formu propagace svých výrobků. Každý dům zpravidla při tvorbě nových kolekcí zůstává věrný tradicím své země, ale i prvkům zásadním ...
Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Corporate Logo of Starbucks and its Semiological Analysis
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This thesis focus on semiological analysis of selected corporate logo. Logos are part of the corporate identity and they are surrounding us all the time. Logo is visual identity of brand. Our society is overloaded with ...
Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logá ako súčasť firemnej identity nás neustále obklopujú. Sú vizuálnou identitou spoločnosti. Naša spoločnosť je presýtená logami, a preto musí byť logo ...
Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logá ako súčasť firemnej identity nás neustále obklopujú. Sú vizuálnou identitou spoločnosti. Naša spoločnosť je presýtená logami, a preto musí byť logo ...
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
The Semiotic Analysis of Campaign "chodicilide.cz"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Social Campaign "chodicilide.cz" of the Foundation Sirius is trying to change the public's access to persons with disabilities. After the previous monitoring, workshops, technical texts they made a ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Sémiologická analýza obrazu Baracka Obamy v magazínu Time
Semiological analysis of the image of Barack Obama in Time magazine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným mediálním sdělením, vizuálním obrazem Baracka Obamy na titulních stranách magazínu Time, a aplikací metody sémiologické analýzy inspirované Rolandem Barthesem. Sémiologický rozbor je ...
This thesis deals with the current media communication, visual image of Barack Obama on the front pages of Time magazine, and the application methods of semiological analysis inspired by Roland Barthes. Semiological analysis ...
This thesis deals with the current media communication, visual image of Barack Obama on the front pages of Time magazine, and the application methods of semiological analysis inspired by Roland Barthes. Semiological analysis ...